Onko sinulle käynyt,kun näet unta ja heräät ja nukahdat uudestaan,niin sama uni jatkuu??

Heräsin 2 kertaa ja sama uni jatkui..kun nukahdin välittömästi uudestaan..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.04.2010 - 20:36

No kyllä sitä on joskus vähän aikaa sängyn reunalla istuttava, jos näkee pahaa unta, ettei se
uni vain jatku enään.
Mutta silloin kun näkee oikein satumaailmoista unta, niin toivoisi että uni jatkuisi jatkuisi, vaikka
seuraavana yönä olisi niinkuin jatkokertomus ja joka päättyisi kuten sadut hyvin.
Ruma-ankanpoikanenkin saisi edes unessa komean prinssin.Toiveunta siis.

Lisätty: 16.04.2010 - 20:05

Kiitos käyttäjille valinnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.04.2010 - 19:35

Kyllä on ja sitten vielä kun käy niin, ettei siitä unesta tahdo päästä vielä herättyäänkään eroon, on ihan sekaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 19:46

Toki on tuttua minulle. Usein on käynyt noin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 19:57

Hyvää unta ei kannata keskeyttää. Valot päälle, että näkee paremmin ja takaisin nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 20:54

Ei noin ole käynyt, mutta välillä on tullut sellainen tilanne etten tiedä oliko jokin tapahtuma unta vai totta. Esim olen soittanut tyttärelleni ja vastannut johonkin hänen kysymykseen jota hän ei ole todellisuudessa kysynyt, eli olen nähnyt unessa . He he hee

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.04.2010 - 21:44

Silloin tällöin on käynyt noin. Ja usein näen myös samoja unia. Aamulla herättyään tajuaa että hei, sehän oli uusinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 21:56

Kyllä muutaman kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 21:59

Ei ole koskaan käynyt,kyllä uni on loppunut siihen kun herään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 22:29

on han toki,mut mix se pahauni jatkuu ja jokin aivan ihana ei sit millään vaikka kuinka yrittäis , et jatkuis :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 23:52

Joskus on näin käynyt, mutta toisinaan kun hyvä uni on menossa niin se yllättäin loppuukin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 00:20

Kyllä muutaman kerran. Ja hassu juttu mutta olen myös nähnyt saman unen kolmena yönä peräkkäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 08:10

Kyllä minulle on aina välillä näin sattunut käymään. unet ovat joskus aika toden tuntuisia ,vaikka eivät totta olekkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2010 - 16:25

On käynyt. Ja jopa siinä unessa ihmettelee että tämähän jatkuu mitä ennen heräämistä näin. Jännä tunne se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 17:31

tavallemmin käy niin että sama uni toistuu, välillä niin monta kertaa että siinä unessa tiedän jo ennakkoon mitä tulee tapahtumaan jatkossa ....