Oliko kaikenpuolin hyvä pääsiäinen? Tuliko käytyä vieraisilla ja tavattua sukulaisia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.04.2010 - 18:10

Hyvä pääsiäinen oli ja meni trulleineen, munineen, luutineen,kahvipannuineen ja ei sovi unohtaa
pieniä virpojia loruineen, toivottavasti pääsiäisen sanomasta jäi jotakin sydämeen.
Viimeiset vieraat lähti 30 minuuttia sitten. Joten tässä pääsee taas omaan tahtiin asustelemaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.04.2010 - 17:37

On ollut oikein hyvä pääsiäinen. On tullut käytyä vahän siellä sun täällä, enkä oikeastaan vieläkään ole kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 17:55

Oikein hyvin sujui pääsiäinen. Perjantai vapaa- vanhempien haudalla käynti. Lankalauantain olin töissä. Sunnuntai meni huilaillessa ja illalla lasten kanssa syömässä ravintolassa ja kotona sit jälkkärikahveella. Nyt ma, ajeltiin ystän kaa autolla lenkura ja toiset ystävät kävi kahvilla. Ja nyt huilailen iltapuolen ja katselen telkkua ja huomenis töihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 18:22

Oikein hyvä pääsiäinen on ollut. Ystäviä on käynyt kylässä ja itse vierailimme sukulaisten luona. Pääsiäisherkuilla on tullut herkuteltua liiankin kanssa, housunnappi jo kiristää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 18:48

Nopsasti tuo meni ainakin, to-pe suurinpiirtein lepäillessä ja lauantainaamuna ruokapuodis, normaalia siivousta, yms. eilen sitten tuli porukat syömään lammaspataa (sanovat et on mun bravuuri, heh, kissanhännännosto, miauuu), kaikki kolme poikaa perheineen sekä meitin ottopoika poikansa kanssa, olihan siinä vilinää taas hetkosen aikaa. Tään päivän oon suonu sit itellein; ollunna, kattonu telkkuu, (jokapäiväset tiskit ja pyykit tietty), äsken kävin saunassa ja nyt kattelen salibändii ja jääkiekkoo, vuoronperään........ huomenna sit sukuloimaan Hämeenlinnaan, oikein yökylään, kun on tää vuosilomaviikko mulla, napsua tosin en voi mukaani ottaa, nyyh... joten olkaahan sit immeisiks tääl sil aikaa;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 19:11

palasin juuri sopivasti pääsiäiseksi kotiin enkä ole tehnyt mitään,
paitsi mitä nyt siirrellyt sata kuutiota lunta paikasta toiseen (hallituksen ohjeiden mukaan)
ja käynnyt paivittäisellä lenkillä lähimaastossa

tänään muuten kuusikossa oli mahtava peipposten konsertti, niitä oli tullut ilmeisesti isompikin seurue

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 19:49

Kivastihan se on mennyt töissä. Enpä ole ehtinyt juuri pääsiäistä edes ajattelemaan. Vielä huominen aamuvuoro ja yöduuni niin meikäläinen pääsee neljän päivän vapaille, jippii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 20:20

Samoin minulla kuin Mariaanalla. 2 pyhää meni työn-merkeissä..Oli ihana käydä tyttären luona syömässa eilen,kun pääsin hommista pois..Tänään oli kuntoilupäivä ja nyt ihana rento olo..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.04.2010 - 21:41

Erittäin rauhallinen pääsiäinen kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 21:42

Hyvin sujui. Ei virottu, eikä varvottu. Saunottiin, syötiin hyvin ja lenkkeiltiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 22:02

Erittäin rauhallinen ja pitkä pääsiäinen:onneksi alkaa arki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 22:38

ihana oli pääsiäinen kaikin puolin.. kyläiltiin ja tänään olivat sisarukset ja heidän perheensä pitkästä aikaa kaik yheskoos .. isompi kullannuppu oli mummilassa koko pääsiäisen ja saunottiin syötiin ja lauleltiin ...paitsi , kun kysyin 13v , et osaatkos jotain vanhanajan laualua , kuten ralatuksia, valsseja ym muita mukavia lauluja laulaa .. oli hän huuli pyöreenä, et millaisia ne ovat , no nyt on meillä karaokelaittet ja ens kerralla , kun hän tulee niin eikös sit opi muutamat sikermät mummin avustuksella laulemaankin... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 10:12

Meidän perheemme pääsiäinen sujui todella mallikkaasti. Vaikka olin tuolloin töissä kahtena aamuna ehdimme siitä huolimatta käydä sukuloimassa poikamme molempien mummujen luona, tavata muitakin sukulaisiamme ja tarjota maittavan pääsiäislounaan hyville ystävillemme pitkänäperjantaina. Lepoonkin jäi riitävästi aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 12:50

Ei valittamista, pääsiäisen aluspäivät olin matkoilla vieraassa maassa, pitkäperjantai-iltana kotiuduttiin. Seuraavana päivänä tulikin sitten mieheni isä visiitille ja siinä ruokaa laittaessa meni loput pyhäpäivät (tietysit lepoa ja TV:n katselua myös). Maalla oltiin ja myös yhdet naapurit kutsuimme lounaalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2010 - 16:32

Kotona ihan yksin vietin pääsiäisajan, mutta en viettänyt pääsiäistä.