Mitä teet tänä toisena pääsiäis sunnuntaina?

Meille tulee tänään tuttava pariskunta kahville ja seurustelemaan,sitten käymme tervehtimässä anoppiani.

Avainsanat: ystävät tärkeitä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.04.2010 - 09:50

kohta käyn varastoja täydentämässä kaupassa ja sit laittelen ruokia , kun meille tulee n.20 h syömään rakkaita läheisiäni .. siinäpä sitä onkin sit touhua iltaan asti... :)

Kysyjän kommentti

Saitkin laittaa ruokaa ihan olantakaa,kun niin paljon nälkäisiä tulossa.Minusta on kiva kokata monelle,mutta sitä ei tarvitse tehdä usein.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 05.04.2010 - 09:55

Hyvää tätä päivää kysyjälle. Ja mukavaa seurusteluhetkeä itse kunkin kanssa.
Minä se vain olen ja möllötän. Ei käy vieraita eikä ole pahemmin velvoitteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 09:56

Ihan saa rentotua..ei mitään paineita,ei tarvitse edes kaupassa käydä..Kuntosalille lähtö tässä mielessä,kun ei ole ollut koko pääsiäisenä aikaa käydä...Mieli on ihan pirteä,kun alkaa aurinkokin näköjään paistamaan...Lapset tulevat illalla kahville..
Hauskaa seurustelupäivää teille sinne..Lappeenrantaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 10:15

Pikkuihmisten kanssa vähän on touhua vielä tänään, klo 16.00 häipyvät täältä ja mamma ja pappa menevät maate ja rentoutuvat kovasta lastenhoito putkesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 12:13

En ole ajatellu tehdä mitään ihmeellisempää mitä muinakaan päivinä. Eilen otiin tytäremme vauvaa katsomassa jyväskylän sairaalassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 12:40

Oleilen ja löhöän. Nautin vapaa päivästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 14:15

Kävin tanssimassa salsaa aamupäivällä ja nyt iltapäivän luen kirjaa ja katson kaksi tv-elokuvaa Ms Marplen ja Harry Potterin. Puoliso oli laittanut ruoat valmiiksi, joten sain tulla valmiiseen pöytään treenien päätyttyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 14:23

Paistan rahkalettuja ja odottelen, että Hesasta kylään saapunut vieraani osoittaisi jo poislähdön merkkejä.
Odotan huomista päivää, sillä olen ollut röölit tukossa koko pääsiäisen, tarkoitan yläpään röölit.
Jos saisi vähän valkotakkiseselta apua.Mämmiroppeenkin mämmit jää kuivumaan ei maita.
Mutta mitäs siitä, otetaan ensi keväämä reteemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 14:55

Justiin söimme lohikeittoa ja kahvit päälle.Tässä vähän lökötellään ennenkuin menemme taasen pihalle.Siellä touhutaan yhtä ja toista.Mämmit loppu vähän kesken meiltä. Oli niin hitsin hyvää.Muistelen välillä mummuani kun se teki mämmiä perunoista ja maltaista. Se kesti koko päivän .
Poika teki tuohi roveet joihin mämmi laitettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 15:12

Kauneusunet ja sitten ystävän luo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 17:23

Tultiin juuri äitini luolta kylästä. Kunhan on ensin syöty jotain illallisruokaa mennään saunaan ja nautittuamme sen hyvää tekevistä löylyistä mahdollisimman pitkään herkuttelemme suklaamunilla,. Sitten mennäänkin jo nukkumaa, sillä huomenna alkaa jo arki ja arkiset puuhastelut ja jokaisen meistä on noustava anivarhain aamulla ylös ehtiäksemme ajoissa kouluun ja töihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 19:53

Olin töissä aamuvuorossa. Kalasoppaa söimme ja katsoimme leffan 2012...loppui juuri. No niin saapa nähdä ovatko ne mayat oikeassa, että tämä maailma tuhoutuu 21.12.2012.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 22:05

Kävin tätiäni ja serkkuani katsomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 14:40

Istun lentokoneessa matkalla Suomeen.