Hyvää huomenta! Iltalehti.fi ensihoitaja hakattiin Porissa. Raaistuuko maailma Suomessakin?

Avainsanat: ensihoitaja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.04.2010 - 14:34

Kyllä se meidän oma kotopesämmekin käy aina vain raaemmaksi, mitä myöhemmäksi me
vanhat jäärät elämme, Ei meirän aikaan koskaan noin tehty.

Lisätty: 16.04.2010 - 12:51

Kiitos käyttäjille parhaasta vastausvalinnasta.

Lähteet:
oma nuppi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.04.2010 - 08:04

Luin tuon jutun ja en tidä raaistuuko, mutta todella ikäviä uutisia viestintävälineet nykyisin keräävät

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.04.2010 - 09:26

Aineiden sekakäyttö ja mielenterveysongelmat lisääntyvät, ja sen myötä myös väkivalta. Ikävä tapaus tuo ja moni muukin turha väkivalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 09:37

Ikävä tapahtuma.Väkivalta lisääntyy jatkuvasti...se on nykyää alkoholi,lääkkeet ja huumeet,mitkä sekoittaa käyttäjin päät..ja teot..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 09:55

minusta kyllä ihan hurjaksi on meno mennyt joka puolella .. kaik hullut saavat hillua vapaana , kun heiltä viedään sairaalat joihin sairaat kuuluisi ja vankilaankaan ei oteta , jos ei ainakaan paria ihmistä ole tappanut .. et siinä yx syy , mix maailma on niin raakaa ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 13:06

Maailmamme raaistuu kokoajan ja nyt saamme heti tietää kaikesta,tehokkaan tiedottamisen ansiosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 13:19

Suomi on raaistunut jo vuosia sitten ja tuntuu tahti vain pahenevan. Toisista välittäminen ja kaikenlainen yhteisöllisyys ovat melkeinpä ns. katoavaa kansanperinnettä : "Minä itse, nyt heti ja kaikki",sekä raha tuntuvat merkitsevän monille ihmisille lähes kaikkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 22:09

Ikävä tapahtuma ,mutta nykyään sattuu kaikkea pahaa suomessakin ja vielä keskellä päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 22:14

No, sekopäät ja huumehörhöt voivat tehdä jotain ikäviä juttuja.Kurjaa, kun nuppi pitää saada sellaiseen kuntoon, ettei käytös ja mielen hallinta toimi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 18:52

en siis ole juttua lukenut -onhan voinu olla joku omaa ikäluokkaanikin tuo mätkijä. mutta -
mikä ihme tuo nyt on kun kakaroita ei saa nykyään edes tukistaa? niistä tulee ihan mahdottomia osasta, ei kaikista. huutaminen ja nurkassa seisottaminen ei aina onnistu. voi voi - tää on niin tätä nykyaikaa.