Onko sinulla asioita, jotka ketuttaa, ketuttaa, mutta et saa puettua niitä sanoiksi? Juuri kun luulee voivansa ilmaista asian,

huomaa, ettei se eksaktisti mee näin... Lyö tyhjää ja silti harmittaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 05.04.2010 - 09:24

Oi, olen salaisuuksia täynnä. Olen vaiti ja hymyilen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.04.2010 - 11:58

Ei käy minulle noin. Olen sen verran suorasanainen, että saan sanotuksi jos on jotain sanottavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 13:07

Täältä pesee,jos on tarvis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 14:30

Kuka niitä nyt sisälleen panttaamaan, sellaisina sopivina annoksina ulos vain.
Menee koko kevät pilalle jos jokin asia jurppii. Otetaan tuumaustunti ja selvitellään puolin ja toisin
hyvässä hengessä asiat. Ei siihen puukkoja ja puntareita tarvita.Jos satuttas vaikka avioparikin
olemaan ei turhan tähden tärväänny vallesmannin aikaa harkintapapereiden selauksessa,pääsevät
valvomaan noudattaako kaikki nopeusrajoituksia, eiks ne kohta taas vaihdu nopeudet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 15:13

Paljonkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 19:56

Kyllä pitää sisälleen jättää useimmat ketutukset siihen saakka, kun tulee se oikea hetki pamauttaa julki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 21:58

Ketut kuuluvat eläinmaailmaan, kuten niiden aiheuttamat murinat ja ärähdykset. Saatika sitten ulvahdukset.
Sanoiksi pukeminen on vaikeaa. Sanan "säilän" sivallus on kuitenkin moninkeroin voimakkaampi kuin ketun eri ääntelymuodot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 22:13

Paljonkin tällähetkellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 12:37

Mikä yhteiskunnassa tai politiikassa harmittaa, ei auta vaikka sanoo ääneenkin. Kettutytöt harmittaa kyllä mitä sanaan kettu tulee...
Jos olen jotain mieltä ja foorumi löytyy, sanon kyllä asiani julki. Vihastuneena ei kannata mitään sanoa, se vain pahentaa asioita.
Sanojen käyttö on hallussa, sitä kun joutuu päivittäin harrastamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 17:36

jos aina kailottaisi maailmalle kaiken mikä ketuttaa,
se tuskin olisi paras tapa toimia missään mielessä,
varmaan yhtä huono kuin se että hautoo kaiken sisällään,

tilanteet ja muut ihmiset huomioon ottaen voi sitten sopivasti keventää mieltää