Mitä puuhailit tänään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.04.2010 - 23:06

En mitään. Oisin tahtonut niin lenkkeillä ja vaihtaa verhoja ja pestä ikkunoita, mutta tämä kuume ja huono olo ei anna puuhata yhtään mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.04.2010 - 22:12

siirsin muutaman kuution lunta tulevien krookkusten päältä aidan taakse,
sitä hommaa näyttää piisaavan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 00:54

En yhtään mitään, löhönnyt vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 01:59

Mitäs tässä valmiissa maailmassa.oon ollu lakossa en vaan tiedä missä lakossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 07:37

Kyllä päivän aikana tulee tehtyä yhtä sun toista.Välillä siivoon ulkona sit sisätiloissa .Maalailen ikkunan pokia, karmeja ja listoja.Teen ruokaa ja juomaa.Eilen olimme myllykoskee kattomassa Nurmijärvellä.Aamulla aikaisin ,eteenpäin näki 50 m.oli niin kosteaa.Polut oli vielä toisinpaikoin jäisiä.
Hurjasti vettä meni mutta ,irtojäitä ei juuri ollut.Kohina kuulu moottoritielle asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.04.2010 - 09:24

Hyvää huomenta kysyjälle. Siinäpä mietittävää. En varmaankaan mitään kummoisempaa. Istun sohvalla ja kudon ja illemmalla lähden kuorokappaleita harjoittelemaan.

Lisätty: 05.04.2010 - 09:54

Nyt vasta tajusin että kysymys olikin eiliselle. Mutta samoin meni päivä kuten olen suunnitellut tällekin päivälle, jätetään vain kuoroharjoitus pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 09:32

Eilinen päivä meni osittain työkeikalla,ja senjäkeen kävimme tyttären luona syömässä..Oli ihan päästä valmiiseen ruokapöytään,ja sai nauttia monipulisita antimista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.04.2010 - 12:01

Siinä se meni taas yksi päivä tavallisia arkisia askareita puuhaillessa vaikka olikin pyhä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 13:11

Eilen paistoin lammaspaistin tein salaatin ,ja muita lisukkeita ja sitten söimme ja nautimme.Ruokatouhun jälkeen vapaamuotoista seurustelua ja lueskelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 14:44

Käytin toista rulla talouspaperia nenän niistoon ja loput ajasta pähkäilin tätä napsua, miten
paljon se vie minun tehokasta työaikaani, mutta hyvät ystävät kyllä korvaavat osan.
Jotta eiköhän se tämäkin päivä solahda sinne muistojen uumeniin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 22:15

Eilenä olin koko päivän tietokoneella,en käynyt missäään kun satoi vettä ja oli kurja ilma.