latasin jonku ihme jutun koneeseen ja nytte kun vaikka kirjottaa osoitekenttään fb niin ennen se on mennyt suoraan facebookkiin...

mutta nytten menee johonkin ihme playbox.toolbarhome.com ja se on sairaan ärsyttävää... Miten saisin vanhat asetukset tms takaisin että se menisi suoraan facebookkiin kun laittaa vaikkapa fb...?

Lisätty: 04.04.2010 - 18:58

poistin päivityksen mutta juttu jäi kuitenkin.... ei tuossa muuten mitään muttakun se heittää aina englannin kielisille sivuille...

Avainsanat: ongelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.04.2010 - 19:41

Kun tietäisi minkä "ihme jutun" olet tehnyt ?
Tarkoitatko osoite- vai hakukonekenttää ?
- koska sinulle aukeaa tuo playbox hakukone.
Onko hakukonekentässä näkyvissä entinen kuvake ?
- eli mikä hakukone on sinulla oletuksena ?
Oletus:
Oletkohan vain asentanut / vaihtanut uuden hakukoneen
tuohon osoitekentän oikeanpuoleiseen "Google"-hakukonekenttään ?
Jos niin vaihda takaisin käyttämäsi hakukone esim. Google.
Klikkaamalla siellä näkyviin listan asennetuista hakukoneista ja valitsemalla entinen / haluamasi.
Tai vaihtoehdolla Muokkaa hakukoneita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.04.2010 - 16:47

siinä sitä on aina miettimisä ja kekeilemista kun alkaa oikoa kirjoittamista, pusytään vain vanhassa ja hyvässä opitussa. Kun kuuseen kurkottaa katajahan kapsahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 17:20

Poista se lataus ja kokeile uudelleen,toimiiko niin kuin ennen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 17:56

kokeile vaikkapa järjestelmän palautusta, ellet saa entiseen malliin konettasi.
poista ensin se ohjelma, ohjauspaneeli, poista ohjelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 19:26

Käynnistithän koneen uudelleen ohjelman poistamisen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 01:37

Ihmiset vaikuttaisivat päivittävän juttujaan aika lailla jälkijunassa. Mulla on ollut toi Firefoxin arvailu päällä jo varmaan kuukauden päivät. Luonnollisesti se tarjoaa ensisijaisesti viimeksi vierailtuja paikkoja, vaikka alkukirjan olisikin sama eli ilmeisesti joku on siltä koneelta käynyt siellä playboxissa.

Olisit saanut sen pois poistamalla sivuhistoria menemällä työkalut ja poista historiatietoja.

Se muistaa edelleen sun suosikeissa olevat jutut ja ehdottaa niitä, kun alat kirjoittaa.

Päivitykset ovat tärkeitä netin toiminnan ja käyttäjän turvallisuuden vuoksi. Firefoxilla turvallisuusasiat ovat muutenkin huippuluokkaa - siitä oli esimerkiksi uusimmasssa Tekniikan Maailmassa. Tuolta saat uusimman version www.mozilla-europe.org/fi/firefox/