Iloista Pääsiäistä saanhan toivottaa?

Lisätty: 04.04.2010 - 13:13

www.youtube.com/watch?v=rM8q...re=related

Avainsanat: toivotus pääsiäinen iloinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.04.2010 - 13:19

Voi kiitos. Olipa suloinen esitys, ihania pupusia. Samoin sinulle Oikein Ihanaa ja Iloista Pääsiästä!

Kysyjän kommentti

Pääsiäinen ja puput, kiitos kun katsoit myös linkkini;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.04.2010 - 13:49

Iloinen meininki.Kiitos!Samoin sinne iloista pääsiäistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 14:55

Kullä saa iloista pääsiäistä toivottaa nyt. sillä pääsisäisen surullisin osa pitkäperjantai on jo hiljennetty.
Ja nytpä saamme iloisena ja kiittäen riemuita kristikunnan kanssa , ettö kuolema on voitettu ja samme
iloita siitä, että kuoleman kahle on katkaistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 15:45

jonnin 13 kyllä saat ja sinulle , kuin myöskin koko napsupoppoolle hyvää pääsiäistä minultakin täältä varsinaisest- suomest :) t. ciby , otto ja punapää onni ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 16:59

Kaikille samalla mitalla, hauskaa ja hyvää pääsiäistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 17:05

Kiitos Jonin13. Puput ovat tosi suloisia. Hyvää Pääsiäistä Sinulle ja muille napsulaisille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 17:10

Hyvää ja iloista pääsiäistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 20:07

Kiitoa sitä samaa sinulle ja Napsulaisille. Minä pääsin vasta pääsiäisen vietton,kun on työkeikat tehty. Ihanat oli noi sinun pupuset...tosi suloisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 00:50

Hyvää pääsiäistä sinullekin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 13:14

Saahan sitä toivottaa noin mukavien kavereiden kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 17:27

Saahan ja pitäähän sitä iloista pääsiäistä toivottaa kaikille !! Siksi minäkin sanon: HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE ( NAPSULAISILLE!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 21:39

Kiitos, kiitos. Voinhan vastata vielä myöhäisenä. Onhan aikaa vielä parisen tuntia.