Onko teilläpäin myös Juhannuksena kokko?

Kokko, kokoa kokoon koko koko kokko, kokokokoko,koko kokko. Isäntä rengille

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2010 - 18:02

On kokko juhannuksenakin, koko yö valvotaan ja nautitaan ystävien seurasta.

Kysyjän kommentti

Kyllä
kelpaa kun on kaksi kokkoa kesässä me joudutaan tyytymään yhteen vaikka pojat nuorena teki niitä omia kikköja ja vanhemmat kundit anto satikutia kuivassa netsässaä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2010 - 18:36

Meilläpäin palaa juhannuskoko muutaman sadan metrin päässä joen rannassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 18:41

meilläpäin, siis etelärannikolla se kokko nimenomaan poltetaan juhannuksena,
yleensä siinä on mennyt ainakin yksi käytöstä poistettu soutuvene,
saas nähdä kuinka käy kun puuveneet loppuvat ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.04.2010 - 18:42

Kokoo Koko kokko, koko kokkoko, koko kokko on se versio minkä olen kuullut kokosta loruiltavan. Kyllä satamassa on aattoisin kokko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 18:47

vain pääsiääsenä eteläpohojammaalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 18:51

meitin lammenrannalla on vaan sellainen tukkimiehenkynttilä... mut jos tuonne merenrannalle mennään niin siellä kylläkin on koko ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 20:23

Ei ole mahdollisuutta laittaa juhannuskokoa meilläpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 20:37

Kyllä juhannuskokkoa poltetaan etelä-karjalassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 21:01

Juhannuksena varsinkin poltetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 22:41

Ei lähellä ole kokon polttoa .Täytyy silloin lähteä sitä etsimään.Millon mistäkin sen löytää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 08:13

ei ole varsinaista kokkoa täällä milloinkaan,eikä myöskään juhannusta muita juhlia kyllä on joka viikko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 17:53

Kyllä maillä täällä Keski-Suomessa kokot loimuaa joka niemessä, saaressa ja notkossa jos on vain kokon lupa polttolupa annettu.OLemme lainkuuliaisia kansalaisia, emmeä raapaise tulitaulaa, ennenkä virka-
valta on sen kokon polton luvannut
.Ei haluta koko laajaa kaunista metsikköä polttaa.Mikäpä sen mukavampaa kun yöttömänä yönä yönä kat-
soa kokon viime kipinöitä ja muistella menneitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 10:24

Seurasaaressa on yleinen kokko, on aika lähellä kaupunkikotiamme.