uma
Kysytty: 23.08.2008 - 09:15

Ymmärrätkö politiikkaa? Seuraatko sitä? Osaatko arvostaa toistenkin mielipiteitä, ettet vaan omaa näkemystäsi pidä oikeana?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.08.2008 - 10:24

Ymmärtäminen on aika paljon sanottu, seuraan kevyesti, omat mielipiteet senverran joustavia ettei ole ongelmia kuunnella toisiakin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2008 - 13:00

En ymmärrä, en seuraa, eikös se oo sellanen hiljainen sopimus esim. työpaikoilla, ettei uskonnosta ja politiikasta saa puhua, niin ei synny mitään riitoja, yms.? , ehkä siksi en puutu politiikkaan, jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.08.2008 - 15:01

Politiikka on aina epärehellistä, sen olen ymmärtänyt. Julkisesti on pakko valehdella siten, että voi jälkeenpäin " selitellä " asiaansa lähes miten vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2008 - 20:11

Ymmärrän.
SEuraan.
Osaan.
Yhteiskunnan jäsenenä suosittelen kaikille mukanaoloa.