Muistatko mikä oli häävalssinne? Ja miten sanat meni.

Avainsanat: häävalssi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2010 - 15:45

www.youtube.com/watch?v=-MX6y4h0L0Q
elikäs Akselin ja Elinan häävalssi .. ja aina tulee snif ... silmänurkkaan... herkistyy :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2010 - 15:01

Kyllä hyvin muistan.valssin nimi oli Suvivalssi.Ja alkoi sanoin: Suvi tuuli kuin oksissa soittaa linnut laulunsa meillekkin tuo,ja luonto on puhjennut kukkaan ,kun alkaa tää tie yhteinen.Laulaja Reijo Kallio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 15:02

Meillä oli suvivalssi, ja kyllä minä sanatkin muistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 15:26

Kultaa ja hopeaa. Orkesterisovituksena ilman laulajaa. Sanoista en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 15:57

Häpeäkseni täytyy sanoa että en muista. Tunnelman vanhassa riihessä koivunoksien ja valourkujen ja orkesterin kanssa muistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.04.2010 - 17:57

Metsään on tullut jo syys, lohduton yön hämäryys...
www.youtube.com/watch?v=9vMGSp_9UBg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 18:49

Metsäkukkiahan se oli...kullu Idan linkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 19:27

Häävallssin muistan, kun oma tyttäremme soitti sen pianolla.Kesäillanvalssi,Oi, lennä, lennä pääskynen,tuo riemu rintaan ihmisten,ja kanna tuuli kaipauksein iltapilvellein.Tosi kesäin .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 19:37

ei minkäänlaista muistikuvaa, olinkohan edes syyntakeellisessa tilassa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 12:14

Se oli Akseli ja Elinan häävalssi. Upeaa....Iso orkesteri soitti sen Aulangolla, ken menimme todistajien kanssa sinne syömään.Henkilökunta tiesi, että oli tilattu hääpäivällinen. Mitään varsinaisia häitä meillä ei ollut, mutta tuo häävalssi suuressa salissa noin kolmensadan hotellivieraan ruokailun lomassa, jäi ikuisesti mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2010 - 13:49

Ei tarvitse muistaa, kun ei ollut tanssihäitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 21:37

Eihän tuollaista asiaa voi unohtaa. Metsäkukkia on hällä morsiuskimpussaan. Sanatkin muistan.