Joko Jopo on valmiiksi vintiltä tälle keväälle kaiveltu, omistatko sellaisen? Mikä paras väri Jopo pyörissä.

Avainsanat: jopo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2010 - 20:57

Kyllä ,se on punainen väriltään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2010 - 15:03

En omista jopo pyörää.Mutta luulen että paras väri on punainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 15:18

Pojallani on musta Jopo. Minulla on punainen Kuwahara.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 15:49

joskus nuorena tyttönä omistin sellainen osranssin värisen jopo pyörän ... nyt sinen tunturi avensis tai joku sellainen naisten pyörä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.04.2010 - 17:55

Jopoa ei löydy, mutta nopsasti pääsee Nopsalla jos tarvetta on. Autotallissa odottelee vielä kesälautumelle pääsyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 19:41

ei oo Jopoa (kerran oli),
vanha munamankeli tossa jo katoksennurkassa odotaa polkijaansa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 20:43

Oli kyllä Jopo-pyörä meillä, ja paras väri se keltainen, vanhimmalle pojalle annettiin ja viime vuonna se varastettiin...kääääk....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 19:40

Punainen jopo osoitti minulle polkemisen tuskaa silloin kun vielä pyöräilin.