Ja nyt pyykinpesukone. Ei linkoa. Poika tutki ja sanoi, että moottorista on hiilet kuluneet. Kun ne uusitaan,korjaantuneeko?

Lisätty: 04.04.2010 - 22:14

Ei ole vielä kuin 5-6 vuotta vanha ja vieläkin haikailen sen edellisen perään. Aiemmat koneet tuntuvat aina paremmilta kuin uudet. Miksiköhän.

Avainsanat: pyykinpesukone

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2010 - 14:46

kuinkahan nuori/vanha koneesi on.
kodinkoneet eivät kestä kymmeniä vuosia,
monesti uuden ostaminen kannattaa paremmin kuin vanhan korjaaminen.
kohtapian saat korjata jotain muuta osaa siinä koneessa.
jos vielä uudenkarhea kone, takuuseenhan se menee.

Lähteet:
oma mielipide

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 03.04.2010 - 17:54

Siinähän sen näkee kun hiilet on vaihdettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 18:51

Aina kannattaa yrittää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 19:43

sehän se oli tavallisin korjaustarve entisaikaan, ei ole kovin kallis kokeilu jos muuta vikaa ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 01:43

Taitaa olla aika vanha vekotin, jos siinä on vielä hiiliä. Yleisesti ottaen vanhan korjaaminen on ekologisempaa, mutta kyllähän uuden koneen pesu- ja linkoustuloskin ovat eri luokkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 12:00

Jos on vanha aparaatti, niin osta uusi. Niillä vanhoilla romuilla ei tule mitään muuta, kuin pää kipeäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 20:04

Jos se muuten pesee ja vain linkous puuttuu, niin vika ei ole hiilissä. Samat hiilet on käytössä kummassakin tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 14:44

Jos saat vakuutusyhtiön hyväksymältä remonttireiskalta lapun, jossa lukee, että hiilet menneet tai moottori palanut niin saat sen kautta uuden koneen kotivakuutuksesta.