Hei kaikki kissanapsut ja koiran omistajat.

Onko teidän lemmikeillenne tuttu tuote lohiöljy.Ostin sitä torstaina eläinklinikalta kissani turkkia varten.mennyt talvi oli kylmä ja asuntomme ilma oli ilmeisesti kuiva,kun kissan turkki alkoi hilseillä.Lohiöljy auttaa siihen,jos saat kissan sitä ottamaan.Minä hieron öljyn kissan tassuun ja sitten kissa nuolee sen siitä.Aluksi laitoin sitä ruokaan,jätti ruoan syömättä.Lohiöljyä nauttinut kissa saa kauniin kiiltävän turkin ,pullo maksoi 12,00 euroa.

Lisätty: 03.04.2010 - 12:22

koiran kynnet se tekee pehmeämmäksi niin on helpompi leikata.

Avainsanat: hilseettömäksi kiiltäväksi turkki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2010 - 12:48

Kissani lähettivät sinulle suuret kiitokset tästä vinkistä. Kipaisen heti arkena ostamaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2010 - 13:32

Koirani kiittää sinua.Ostan sitä seuraavaksi kun menen kaupungille.Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 14:00

pitää poiketa eläinkauppaan kiitokset hyvästä vinkist....mjau sanoo otto ja onnikin....:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 14:31

Olen syöttänyt molemmille koirilleni koko talven lohiöljyä ja turkit ovat aivan mahtavassa kunnossa eikä hilseilystä ole tietoakaan.. Ensin annoin kahden kuukauden kuurin megadermiä ,kun vanhemman koiran turkki oli kuiva ja eloton. Sitten aloin antamaan lohiöljyä ja joka päivä Sulo & Siiri sitä saavat...Monet ovat kysyneet millä saan koirilleni noin kiiltävän turkin....taikasana on LOHIÖLJY.Meillä sekoitan sen ruoan joukkoon ja se kyllä menee alas .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 14:41

Kiitos Kissaäiti vinkistä, tuota minäkin kokeilen kissoilleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.04.2010 - 17:51

Koirani turkki kiiltää ilman öljyä, kiitos hyvän ravinnon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 19:32

Minä olen saanut sitä jonkin ostoksen kylkiäisenä. Minun kissani ei suostu tuota syömään .On pienessä pumppu pullossa.Enkä ole väkisinkään sitä syöttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 01:44

Koirat syövät Nutro Choicea, jossa on Omega-öljyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 09:35

Minä olen aina laittanut lorauksen rypsiölyä Santun ruuan sekaan..lääkäri kehoitti,kun kuulemma vaikuttaa karvan kuntoon..On ihan innoisaan aina,kun näkee rypsiöljy pullon..että ottaa ihan mielellään.
Tästä Lohiöljystä en ole aikaisemmin kuullut.