Jos mielit viikonloppumatkalle Amsterdamiin, niin missä paikoissa piipahtelisit?

Avainsanat: pikku puoti juusto kahvila

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2010 - 10:13

Amsterdamissa pistäydyn aika usein sukuloimassa. Museot ja taide ovat mieleeni, kanavaristeily on varmaan ensikertalaiselle ihan kiva. Kaupunki on kaunis, paljon kivoja liikkeitä jos ostoksia haluaa tehdä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2010 - 10:37

asuin Amsterdamissa taannoin, ja kyllähän siellä nähtävää oli, huumeluolista lähtien.
mutta sen koommin en ole siellä pistäytynyt edes viikonloppureissulle. www.amsterdam.info/fi/
kaikenlaista nähtävää olisi vieläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.04.2010 - 10:53

Ensikertalaisena haluaisin nähdä aivan kaiken mahdollisen. Tulppaanit tietysti ensimmäisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 11:33

Netistä ensin kaikki mahdollinen tieto. Ja sitten ne tärkeysjärjestykseen.. Voi kun pääsisi joskus Amsterdamiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 13:29

Haluaisin nähdä sieltä kaiken kauneuden ja kamaluuden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 14:49

Amsterdamissa on runsaasti katseltavaa ja koettavaa. Museoita, historiallisia rakennuksia, kanavia, Punaisten Lyhtyjen alue sekä monia muita kohteita. Useimmille lomailijoille Anne Frankin talo sekä ainakin Rijks-museum ovat välttämättömiä käyntikohteita. Amsterdamin päänähtävyydet ovat museot, joita onkin kaupungissa runsaasti Kissamuseosta lähtien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 19:55

joo museoitahan siellä on loputtomasti mistä valita, ensimmäiseksi mieleeni muistuivat :

orjamuseo
seksimuseo
hassismuseo

jne.

ja tämä muuten on ihan totta, menkää vaikka katsomaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 22:03

Suosittelen mekaanisen musiikin museota, jossa on posetiiveja kannettavista aina seinän kokoisiin asti. Kanavalaivalla pääsee tutustumaan Amsterdamiin ihan mukavalla tavalla ja samalla saa tietoa kaupungista.