uma
Kysytty: 23.08.2008 - 09:12

Onko sinulla tatuointeja, missä, ja mitä mieltä olet tatuoinneista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 23.08.2008 - 15:09

Eipä oo onneksi tullut hankittua. Jotkut niistä läpikotaisin tatuoiduista on sanoneet, etteivät ilkeä sen mennä takia uimahalliin tai edes rannalle. Tatuoinnit ovat siis nuoruuden sekoiluja, joita ei isompana arvosta yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2008 - 09:23

Ei ole ja olen luvannut omakätisesti piestä kaikki suvun alaikäiset lapset jotka ottavat salaa tatskat. (tais tulla mielipide selväksi)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2008 - 09:47

ei ole enkä ole aikonut hankkia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2008 - 11:38

Ei ole, joskus on himottanut ottaa joku pieni ruusu olkapäähän tai vastaava, mutta siinähän sitten olis sen kanssa. Vapaa-ajan asusteiden kanssa sopii toisille vallan hyvin, mutta kamalan näköisiä "virallisten" vaatteiden kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2008 - 12:20

tatuinnit ihan jees, mut liika on liikaa. koko kroppa tatuointeja täys ei kiitos.
mulla ei ole tatuointeja, mutta haluaisin tatuoituna syntymäaikani vaikka niskaan.
niskaan siksi, että en halua sen olevan kuitenkaan koko aikaa esillä.
miks ei tietys myös sitä kellon aikaa jolloin synnyin, eli 14.04

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2008 - 13:04

Ei ole mulla tatskoja. Mun mielestä ok sillon kun ovat ns. jemma nimisessä paikassa, ettei oo ikään kuin huutomerkkinä: Kattokaa nyt kaikki mua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.08.2008 - 15:11

Tuo Valtsun keino on ihan hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2008 - 20:13

EI.
Älkää turmelko ihoanne.