90-luvun autoni kaukolukitusavain on hukassa ja mulla sisällä pullo juomaa 0303 ja hirveä viinanhimo. Miten pääsen autoon rikkomatta sitä.

Lisätty: 03.04.2010 - 10:04

Pääsen autooni ja pääsen ilman avaimia sinunkin autoosi, jos siinä on kaukolukitus.
Ja rikkomatta ikkunaa. Laitanpa vielä autosi ovet lukkoonkin, kun ensin vien kaiken arvokkaan.
Mikään vakuutus ei sulle korvaa kun ei oo murronjälkiä eli poliisi toteaa sun sekoilevan.
Kerron ehtoosta, että miten tämä saadaan tehdyksi.

Lisätty: 03.04.2010 - 10:24

En tarkoittanut alkon numeroa. 0303 oli kellonaika. Anteeksi huono artikulointi.

Lisätty: 03.04.2010 - 12:26

Itse poliisipiirin neuvottelukunnassakin istuneena ja uskovaisena tarkemmin ajateltuani
enpäs kerrokaan. En napsulaisia epäile väärin käyttävän tietoa, mutta täällä voi surffata, joku muukin...Se Karpon vanha koulu-tv murtovarkaille että kynsiviilalla vanhan auton lukko auki virtalukkokin toimi. Se taas johtui siitä, että lukon haitat likaantuneet ja jumittuneet. Itselläni joskus Opeli. Avaimet hukas niin kaveri antoi oman opelin avaimet ja toimi. Toyota liteace käynnistyi viiden pennin kolikolla tai millä vaan millö sai käännetyksi.
Senverran annan aivovoimistelua, että apuvälinen liittyy kodin elektroniikkaan. Antaa tän nyt olla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.04.2010 - 01:36

Nyt mä alan käsittää. Sun kysymysten pääasiallinen tarkoitus onkin päästä pätemään meille tiedoillasi eikä kysyä napsulaisilta asioista. Voisit ehkä vähän muuttaa kysymyksenasettelua, jos kyseessä on tietokilpailu.
90-luvun autoista on kaukolukitukset kehittyneet niin sairaasti, että varmaan kaukosäätimelläkin sai tuolloin ovet auki.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2010 - 07:47

alat ettimään sitä avainta, jos ois oikee kova viinan himo ni tuskimpa miettisit sen auton rikkoutumista

Lisätty: 03.04.2010 - 07:52

nii siis jos nyt päätät potkasta sen ikkunan sisään niin kaivat sitte sieltä roskiksesta jotai muovii ja teippaat ikkunan kohalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 09:15

Juot viinan pois,et tarvitse autoa ,känniset ei saa ajaa ainankaan meilläpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 10:06

ahaa, viinannumerotkin muuttuneet siitä ajasta kun olin kuppilassa duunissa.
antaisit vaan olla sen pullon siellä odottamassa päivää parempaa.

mitäs sillä asialla miten kenenkäkin autoon pääsee kannattaa leuhkia?
varmaan sen asian tietää moni muukin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.04.2010 - 11:49

No nyt olet ainakin huono onninen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 15:01

Jos noin kova viinan himo iskee, niin kömmi peräkontista sisälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 21:56

Jos kaikki ovet ovat lukossa, niin hanki leka ja kumauta kunnolla etupuskuriin. Turvatyynyt laukeavat ja ovien lukitus avautuu. Uusissa autoissa tämä systeemi ei toimi, sillä ne tunnistavat oikean kolarin. Toivottavasti vain pullo ei ole turvatyynyn kohdalla ;-)