Mitä ja kenen toimesta tapahtui 15 vuotiaalle tytölle T IkoselleTampereella ja kenen toimesta. Mitä tämä "kenen toimesta" sankari

oli tehnyt vähän aikaisemmin. Minkä teon teki kysytyn Ikoseen kohdistuneen teon jälkeen ja missä vaikuttaa tällä hetkellä?
Ikosen nimeen liittyvä juttu oli muistaakseni 1995 + - 1 vuosi

Lisätty: 03.04.2010 - 11:35

Abdigadir Osman Hussein on somalialaissyntyinen murhaaja[ Hussein istuu elinkautista vankeustuomiota Vaasan vankilassa.[4]Abdigadir Hussein teki seksuaalirikoksen vuonna 1993 jolloin hän puukolla uhaten raiskasiTampereella 13-vuotiaan tytön. Hänet tuomittiin väkisinmakaamisesta ja lapseen kohdistuneesta haureudesta 2 vuodeksi 10 kuukaudeksi vankeusrangaistukseen.[6]
Vapautumisesta ehti kulua kaksi kuukautta kun Hussein raiskasi ja murhasi10. marraskuuta 1995 tamperelaisen 15-vuotiaan Tuuli Maria Ikosen silpoen Ikosen veitsellä. Tuomion aikoihin Husseinilla oli suomalainen vaimo ja kaksi lasta. Hussein päästettiin kesäkuussa 2005 kolmen tunnin vartioimattomalle lomalle, jonka aikana hän käytti SEKSUAALISESTI HYVÄKSI 4-VUOTIASTA LASTA. korvaus kärsimyksistä 3 500 euroa sekä kivusta ja särystä 700 euroa.[3]Ikosen murhan aikaan Hussein ei ollut poliisin antamien tietojen mukaan Suomen kansalainen.
Sellon ampumistapauksen jälkeen maan johto ihmetteli, kuinka ampujan olo oli mahdollistaq olla maassa. Mitäs lukija tästä kaverista arvelee?
Jenkeissä tämä mies olisi istutettu sähkötuoliin arvelee.

Avainsanat: varmaan sukua ibrahimille***tiesit oikean vastauksen tässä se nykyinen mesta>kauhistu taas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 03.04.2010 - 10:56

lueskelehan tuolta vaikkapa:
www.murha.info/phpbb2/viewto....php?t=177