Lupaako Allah muslimeille mahdottomia ? Oliko Muhammedin vaimo liian vana mielestäsi mennessään naimisiin.

Hyvälle muslimille Allah lupaa mitä ikinä hän toivoo. 1. Taivaaseen saapuja vaatii Ayshaa omaksi vaimokseen ikuisestii taivaassa. Allah luovuttaa hänet. Minä muslimi menen seuraavana ja pyydän saada Ayishan ikuiseksi vaimokseni. On vain yksi Ayisha. Klooni ei ole sama asia ja ja poikkisahattu Ayisha ei ole original Ayisha. Lupasiko Allah minulle sittenkin liikaa ja sellaista, mitä ei voi toteuttaa? Mikä on mielipiteesi. Kysyn tätä Meccaan kumartuneena roskiksesta löytämäni viltin päällä Akun suunnittelemasta laavusta käsin.
Tämän lähettäminen ei vaadi minkäänlaista tietokonetta vaan meditoimalla pystyn aina neljän jälkeen lähettämään viestejä bittiavaruuteen, kuten Akukin. Tosin hiukkaskiihdyttimessä törmäsimme ja teimme uuden ennätyksen tässä mennä viikolla.

Lisätty: 03.04.2010 - 05:35

Unohtui. Hiukkaskiihdytinhän siis sijaitsee,,hmmm voi perkele, kun en millään enää muista.
Muistatkos sinä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 03.04.2010 - 05:21

=)

Lisätty: 03.04.2010 - 06:35

Sveitsin Cernissä on ainaki maailman suurin hiukkaskiihdytin