Edullinen majoitus yhdelle/kahdelle Malaga Tai Teneriffa. Ei telttaan

Mielellään nimiä ja osoitteita. Kuukausi lomaa käyttämättä.

Lisätty: 03.04.2010 - 04:24

Kiitos Akulle akulaisesta vastauksestasi. Sikäläinen lainsäädäntö rinnastaa laavun nuotioineen suomalaiseen tukkikämppään, joka vaatii rakennusluvan ja kämppäemännän. Lähtisitkö mulle sinne tyttöystäväksi jos miehesi antaa luvan.. Enpä olisi tuollaista Eliel Saarisen tai A Aallon kaltaista
arkkitehtoonista taideteosta laillasi osannut ilman ohjeitasi rakentaa. Jotenkin jäi mieleen ajatus, että nuon tarkka ohjeistus roskiksen kaivamisineen täytyy perustua omakohtaiseen kokemukseen. Olen kyllä poikasena asunut Treen sukkavartaankadulla autotallissa, että vaatimaton asuminen ei ole vieras elementti. Arvaapas millä hintaa finski toi viime kesänä Teneriffalta ostamani polkupyörän kotiovelleni Suomeen-loppumatka kylläkin autolla.
Niillä on polkupyörärenkut nykyään uusissa koneissa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2010 - 03:45

ei paljoa ja ei välttämättä mitään jos rakennat laavun muutamasta oksasta ja kankaasta tai muovista. ehkä tarvitset myös pätkän narua (kangasta tai muovia kuten myös narua voit löytää esimerkiksi roskiksesta mikäli ei ole lentolipun jälkeen varaa ostaa niitä kaupasta)

Lisätty: 03.04.2010 - 03:56

ehkä myös kannattaa katsoa äkkilähtöjä jos niitä sinne päin on ja majoitus kuuluisi hintaan tai googlettaa löytyykö sieltä hostelleja jotka ovat yleensä edulliasia yöpymis paikkoja ja niissäkin on yleensä vaihtoehtoina oma huone tai ryhmähuone jossai on muitakin matkaajia, tämä jälkimmäinen on yleensä halvempi kuin oma huone

Lisätty: 03.04.2010 - 05:35

JOO mä oo sinkku joten ei tarvii lupia kysellä, kyllä voin lähteä tyttö ystäväkseks sinne mikäli matkan tarjot, en harrasta esiaviollista seksiä ja pakko kyllä myöntää että sulla on aika huono maku jos mut haluut tyttöystäväkseks

Lisätty: 03.04.2010 - 05:47

suosittelen myös jättämään silmälasit kotiin ellet pidä parrakkaista naisista

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2010 - 03:46

Ei tarvise teltaan mennä,kun suvaitset itsellesi huonekaverin...Olen lähtenyt rohkeasti mukaan ja aina olen saanut kivan huonekaverin..Nyt en kyllä ole lähdössä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 11:34

www.napsu.fi/matkailu/hotellit Siellä kun valitset myös Hostellit ja Tenerife, Spain

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 15:44

Putella on jälleen paras tieto, siitä listasta vain valitsemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 20:30

Putte on matkailun asiantuntijoiden kärkipäässä jälleen vastauksellaan.