Onkos pakko mennä tänään kaupaan?? Vai onko jo hankittu kaikki pyhiksi..

Meillä on ainakin kaikki hankittu..että ei tarvi kaupan ovia aukaista..

Avainsanat: tänään kauppaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2010 - 12:10

eipä tuo kauppa niin montaa päivää kiinni ole että paniikki iskisi. olen käynyt jo alkuviikosta kaupassa ja se riittää. ihmisillä on kumma tapa seota jos on pyhä päivä edessä. ihan ku ei sais parin päivän päästä lisää muonaa. mieluusti pysyttelen ite pois kaupoista näinä aattoina.

Kysyjän kommentti

Samoin oli minulla..en ruukaan viisinyt mennä jonottamaan..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2010 - 05:54

Eipä tarvi mikäli jotain täydennysrä pitää hakea niin kioski on nurkan takana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 07:22

Kyllä tänään pitää kaupassa käydä, on pikkuihmisiä täällä ja maitoa kuluu paljon. Ja apteekista minun pitää lääkkeitäni hakea lisää samalla reissulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 09:04

Ei tarvitse mennä kaupaan. Kyllä sen verran syötävää ja juotavaa on .Mämmiäkin koko rove vielä jäljellä.Juodaan vettä että puhdistuu ja nestevaje tulee täydennettyä.Olen pyhittänyt vanhaan malliin.Arkena kauppaan ja pyhät ja lauantait käytetään muihin tekemisiin. Muistan kun olin koululainen ja käytiin lauantainakin koulussa ja vanhemmat töissä ,tosin puoleen päivään klo 13.ta.
Sit muutettiin 5 päiväiseksi niin oli sekin ison juhlan tuntu.Ihanaa kun on 2 vapaata viikossa.Kotona on hyvä hengähtää ja keskittyä vaan kodin askareisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.04.2010 - 10:05

Kyllä tulee kaupassa käytyä. Maitoa ja muuta pientä ostosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 10:43

En menee kauppaan.Ruokaa riittää hyvin pyhien yli kun olen yksin kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 11:59

Ei tartte käydä tänään ostoksilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 12:57

Muuten pyrin kaikki ruoka-, yms. tarvikkeet hankkimaan jo aiemmin, mut tänään sen verran täydennystä piti käydä hakemassa, et perunoita, pakasteherneitä ja patonkia, jotka puuttuivat ruuanlaitostani, ja kun aamusella lähti aikasin, niin eipä siinä matkoineen menny kuin 30min, ja selvis ruuhkan alta pois:) ja näillä sit mennään tiistaihin asti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 15:46

Ei tarvi tänään kauppareissua tehdä, kaikki on hamstrattu pääsiäiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 01:28

Kyllä me käytiin lauantaina tekemässä ostokset, kuten normaalistikin viikonloppuisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 19:43

Eipä tarvi kaupan oven saranoita kuluttaa enään, kaikki ylimääräinenkin on jo hankittu.