Aurinko paistaa, lumi sulaa ja maata näkyvissä. Mites muualla?

Lämpötila tänään ollut +9.5 ja aurinko paistanut puolilta päiviltä saakka. Tosi kaunis ilta, houkuttelee ulos.

Avainsanat: kevät tulee

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.04.2010 - 19:57

Iltapäivällä aurinko paistoi.Mukava saunoa rannassa,kun voi olla terassillakin.Enkeleitä oli kiva tehdä pehmeään lumeen. Urpiaisia oli pihalla.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Vieläkö pystyt enkeleitä tekemään? Lumeen?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2010 - 18:49

Aamupäivästä paitoi ihanasti aurinko,kun läksin työkeikalle.4.jän tunnin aikana alkoi satamaan vettä ihan kunnolla..sain sontsan lainaksi..kun menen sunnutaina samaan paikkaan keikalle. Kyllä lumet on paljon painuneet,ja alkaa näkymään penkkien reunoja..että kevättä on rinnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 19:18

Eilen kun kävin hakemassa pajunoksia, huomasin että lumi on sulanut kovasti,vesilammikoita siellä täällä,ilma lämmintä eli kevät tekee tuloaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 19:22

pilvetön taivas ollut koko päivän. lumet häviää ihan silmissä.
maakunnassa pelloilla vesi lumen alla sulattamassa routaa, taidetaankin säästyä pahoilta tulvilta,
aikapa tuon näyttää.kävelytiet paljaina lumesta, jäästä ja sohjosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.04.2010 - 19:24

Etelä-Savossa vuoroin aurinkoista ja vuoroin pilvistä. Lämpötila sama ja maatakin näkyvissä, on vain lumen peitossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 19:28

vuoroin paistoi aurinko ja välillä pilvistäNyt sataa vettä.Lämpötila noin 10 astetta oli päivällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 19:29

lumet hupenee silmissä,mutta täällä pääkaupunkiseudulla auri on pilvessä lymyillyt .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 19:39

No keväisen tuntuinen päivä Keski-Suomen sydänmailla. ilma ei ole erikoisen lämmintä, vaikka
ayrinko on valoaan luonut koko päivän.
Valoisaa on jo päivän kummankin puolen se on kivaa se,.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 20:25

Lumet sulaa kovaa vauhtia, ja suurin osa teistäkin sulana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 20:42

seinänvieressä jo metrin kaistale paljaana, krookukset alut tuuman verran näkyvissä, se on enää vähästä kiinni ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 21:31

Kesä tulee kohisten myös täällä Hämeenlinnan seutuvilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 21:40

Lumet sulanut vauhdilla,ja nyt pelkäänkin joutuvani syömään vanhan olkihattuni,kun löin vetoa,et lumet sulaa vasta juhannukseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 22:27

5 lämmintä ja lumet huvennet kovasti. Piha melkein kuiva.Pieni metsätiekin kuivunut hyvin.Aurinkoinen päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 11:53

Lunta on vielä niin paljon että himohiihtäjillä onnistuu aamulenkki. Päivällä on jo sen verran lämmintä että suksi ei taida kummoisesti luistaa. Kaduilla ei enää ole lunta mutta penkat ovat mahtavat ja metsässä vielä ihan kunnon kasat. Nyt polkupyörät vaan tarkastuksen kautta käyttöön...