Hesarin matkailusivut uudistuneet!!Oletko tutustunut(<kysymys)? matka.hs.fi/

Avainsanat: hs.fi/matkailu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.04.2010 - 11:10

tuossapa niitä aamutuimaan tavailin, hyvän tuntuinen alku, katsotaan sitten jatkossa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 02.04.2010 - 11:32

Kävin juuri ihan eka kerran. Pitääkin tutustua siihen ihan ajan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 11:35

Juu minäkin näin sen ekakertaan,mutta ehän minä tutki niitä muutenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 12:03

Minulle ei tule enään HS lehteä kun muutin hesasta pois tänne Keski-
Suomen pikkukaupunkiin.Lehti muuttui suureksi paikallislehdeksi,
Elias Lönnrot siipirataslaiva odottelee Ahtolan satamassa matkustajia,
vesien auettua voin lähteä ihastelemaan järvimaisemia.
Onhan se kiva kun uudistusta tapahtuu mainonnassakin, vie vain aikansa joskus
tottua uuteen, entisen tutun ja turvallisen aiheen piirissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 15:24

Tutustun ihan ajan kanssa sivustoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 18:57

Vilkaisin minäkin,että ovat muuttuneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 21:25

En ole ehtinyt vilkaista koko hesaria tänään.