Joko teilläpäin on ukkostanut?

Varkaudessa oli tänäaamuna varhain ukkosenilma,kertoi siellä asuva siskoni minulle puhelimessa.

Avainsanat: ukkonen pelottava

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.04.2010 - 11:50

Ei ole ukkostanut, eikä pahimmin salamoinutkaan.
Asun niin vahvaseinäisessä talossa, että jytinän täytyy olla tosi kovan,
ennenkö sisälle kuulee.
Kiva kuulla Vähäviisaalta ( joka on tosi viisas), että Hesassakaan ei ole ukostanut.
On nääs entinen kotikaupunkini. Pipsalle toivon puhuria mattojensa kanssa, saatko ne narulla pysymään.
Kissaäidin korviin on jo kantautunut ukkosen ääniä, ainakin telefoonin välityksellä.
Kyllähän ne ovat aivan mahdollisia keskellä talveakin.

Lisätty: 13.04.2010 - 22:39

Kiitos käyttäjien valitsemasta vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2010 - 10:55

viime kesänä viimetteeks. aurinko paistaa seinäjoella ja linnut laulelee. aurinkoista pääsisäistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 10:56

eipä ole Hesassakaan tapahtunut (ainakaan minun paikalla ollessa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.04.2010 - 11:24

Ei kuulunut meille se ukkonen. Tai sitten on ollut niin varhain etten ollut vielä hereillä. Jossain vaiheessa ennen seitsemää tuli rakeita ihan kohinalla.
Sanotaan että sieltä mistä menee kesän ensimmäinen ukkonen, sieltä se menee koko kesän. Toivottavasti pitää paikkansa, ja ukkonen kiertää meidät muutaman kilometrin päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 11:28

Ei kuulunut tai näkynyt minulla.... Kaikkihan on mahdollista. Nyt toivon auringonpaisteen ja tuulen jatkuvan... Saan matot kuivaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.04.2010 - 15:15

Juu lokakuussa ukkosti aika kovaa tuolta naapurin suunnalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 15:25

Ei ukosta, eikä salamoi. Oikein nätti aurinkoinen päivä on täällä menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 16:59

Ei ole Hämeessä vielä ukkostanut.Saapi nähdä milloin eka .Sanotaan että ensimmäiset ovat vaarallisia.Täällä lämmin päivä ,tiet kuivuneet ja lumet pudonneet.Piha kohta kuiva.Lintuset livertää aamusella 8 aikoihin .Oikein kuoro laulantaa ja tikat koputteleevat mistä jonkin kuivasen löytää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 19:10

Ei ole täällä vielä ukkosta ollut..Aurinko paistoi ja sitten alkoi satamaan vettä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 21:26

Ei ole uudellamaalla vielä sitä ilmiötä näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 12:16

en usko että eilen kuulemani epämääräinen murina olisi ollut ukkosta. vaikka eihän sitä tiedä. ääni oli kuin kaukaa kantaisi mörinää - mutta ota tuolla maalla selvää kun voi tulla vaikka kuinka kaukaa jonkun talousääniä.