Hyvää huomenta ja Pääsiäistä kaikille napsulaisille.

Pääsiäisen taika -
kevään aika -
meille koittaa,
talven voittaa.
Kissat pienet pajun
tuovat meille uuden alun.
Alkaa kevät valoisa -
mieli kirkas, iloisa.

Hyvää ja iloista Pääsiäistä.

- Ida -

Avainsanat: pääsiäinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.04.2010 - 11:35

Siunauksen sanomaa näin pitkäperjantaina kaikille napsulaisille, ja muistakaa pitkäperjantain jälkeen koittaa aina iloinen pääsiäisaamu.
Minusta tuntuu, että pääsiäistipuni ovat kasvaneet viime yön aikana untuvikoista pieniksi keltaisiksi
palleroiksi ja eikös vain silmut tuomissani koivun oksissa ovat jo vihertämään päin.
Ida avasi päivän pienellä runon pätkällä, kiitos siitä, kevätt kohti ollaan menossa.
Kympin Pipsa paistaa lammasta ja PateT varoittaa liiasta mämmin syönnistä ja me muut
iloitsemme siitä, että napsuperhe voi hyvin ja toivottavasti kaikilla on hyvä olla.
Lämpimät rutistukset Teille kanssamatkaajat.

Kysyjän kommentti

Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2010 - 08:23

Huomenia Ida ja ja mukavaa Pääsiäistä.

Lisätty: 02.04.2010 - 08:25

....samaa toivotan tietenkin muillekkin napsulaisillle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 08:27

hyvää huomenta , ja hyvää pääsiäistä kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 08:36

Huomenta Ida ja kiitos kivasta runosta. Oikein iloista ja maistuvaa pääsiäisen aikaa sinulle ja kaikille napsulaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 08:54

Hyvää pääsisäistä sinulle Ida ja muillekkin napsulaisille! Toivottavasti ette sairastu 8)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 09:27

Hyvää pääsiäistä kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 10:08

Hyvää Pääsiäista minultakin kaikille napsulaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 10:12

Iloista pääsiäistä sinulle ja kiitos kivasta runosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 10:56

Pajunkissamaista Pääsiäistä Idalle ja kaikille Napsuille!
Varokaa mämmin yliannostelua :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 11:25

Heips Ida!

Hyvää pääsiäistä sinulle, kuten myös muillekin napsulaisille.
Yks matto pesty ja narulla kuivumassa , toka menossa pesuun, lammaspaisti uunissa.

Tästä se lähtee....

Aurinkoista ja mukavaa viikonloppua!!!! Ja pääsiäismaanantaita!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.04.2010 - 15:25

Oikein hyvää pääsiäistä myös sinulle. Ja kiitos kauniista runosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 15:27

Oikein hyvää ja hauskaa pääsiäistä kaikille Napsulaisille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 21:28

Oikein hyvää pääsiäistä kaikille napsulaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 21:49

Kaikki on toivottannu hyvät huomenet...minä myöhäinen toivotan hyvät illat ja pääsiäiset kaikille napsulaisille..ja tottakai Idalle..
Idalla aina runosuoni kukkii..