Onko siementilaukset-tai hankinnat suoritettu?Just meni naps-tilaus www.hyotykasviyhdistys.fi

Avainsanat: ihan pian ajankohtaista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 16:25

siemenet on pusseissa, lisätoimituksia tulee tarpeen niin vaatiessa

Lähteet:
oma tuotanto

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 17:10

En tilaa siemeniä,laitamme vain perunaa ja sipulia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 17:59

En ole mitään siemeniä tilannut, odotan kevään sipulikasvien ylös nousua, olen tyytyväinen jos edes 10 % esiin tulee ja kukkii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 18:11

Mulla on vanhojakin siemeniä kylmiössä.Kylvettykkin osa.Sit mulla tapana katsastaa kaupoista missä poikkeen ,halpoja siemeniä.Kyllä niitä taasen siunaantuu. Viimevuonna kun nostin jurtteja ylös ,ajattelin että enään en kylvä mitään.Mutta kuinkas kävikään taasen kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.04.2010 - 19:26

Epäilen että tuo maa on vielä kylvövaiheessa niin kylmää, etten tilaa yhtään siementä enkä istuta. Irtokukkia ostan sitten aikanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 19:28

En tilaa siemeniä tänä vuonna laisinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 19:37

Kylvänytkin jo olen ja itäneet melkein kaikki...pieniä sirkkalehtiä näkyy jo. Pian pääsen koulimaan...voe tätä riemullista kevvään aekoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 21:30

Olen jo kukkasten siemeniä laittanut itämään..Tomaatit vasta myöhemmin laitan,kun itävät nopeasti...siemenet kyllä jo hankittu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 22:19

Ei ole hankittu mitään kun ei ole maaplänttiäkään mihin niitä saisi laittaa.
Raeruohotkin jäi kylvämättä.