Minkä värinen on pieru?

Avainsanat: pieru

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 15:00

Värivaihtoehdot:

Keltainen ( Sunflower), Khaki, Meleerattu harmaa, Musta, Navy, Oranssi, Pullonvihreä, Punainen, Royal, Tuhka, Valkoinen, Viininpunainen

www.shoppi.fi/ramasa/index.p...mp;style=1

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 15:01

Eiköhän se ole yleesä ihan väritön pamaus...Mutta jos pieru tulee housuun...saattaa kyllä tulla ruskeena leimana..housuun..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 15:52

VV superjuttu,valkkaisin heti Sunflower-keltaisen sesonkiväri,nääs.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 17:14

Märkä pieru on varmaan keltaruskea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 17:53

Vakava asia .... riippuupi tietty seurasta; huumoripitosessa seurassa pieru on punainen, vakavassa seurassa aivan musta, kimakka pieru on sähkönsininen, tussaus on tää keskiruskea/harmahtava... voi, voi nää näitä mun mielikuvia, mutta infrapunakameralla kuvattuna kylläkin pieru on mustan väristä:
www.hilavitkutin.com/2006/12...ttu-pieru/

Lähteet:
www.hilavitkutin.com/2006/12...ttu-pieru/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 18:10

Onko ne värillisiä yleensäkään, ei ole minun tullut tarkkailtua kenenkään pyllyä pierun tullessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 18:17

Empäs ole ennen kuulut väriä ja tässä pitäisi tietää.Luulen että on pahan hajuinen kun puhutaan pääsiäisestä ja siitä mitä syödään.Keltainen veikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.04.2010 - 19:24

Pierasepa, ja vilkaise sitten pöksysi takalistoa. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 19:32

Ei ole tullut tarkkailtua,haisee se kumminkin.Veikkaisin että väritön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 21:03

Tää on kun tehty minulle. Oma haisee hyvälle ja varren kanssa riippuu mitä on tullut syötyä. En viitsi ruveta analysoimaan asiaa tarkemmin :-) Värispekri on kuin sateenkaaressa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 21:16

Väristä en tiedä, mutta tiedättekö miksi pieru haisee, no että kuurokin tietää milloin pieraisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 22:13

No onhan tämäkin puoli käsiteltävä kun nyt ensin on selvitelty pääsiäisruoat paistit,mämmit,
pashat ja suklaat. Täytyyhän sitä jokaisen kotitarvemyllyn jauhaa ja kaasun voimalla purkautua
ulos. Haju ja kuuloaisti on selvinnyt, mutta näkemisen kanssa on heikompaa.
Täytyy olla värisokea, jos pierun värin näkee. Suuremman pamahduksen voit kuulla ja lieskat
puheiden mukaan leimahtaa, jos raapaisee tulitikun pehvan takana samalla hetkellä.
Huomaan, että maailma on mennyt jo vapaammaksi tämänkin asian suhteen, ennen
puhuttiin ilmavaivoista salaa, nyt jo piereskellään aivan julkisesti.
Yksi hyvä puoli vielä pierun kohdalle mainittakoon. Vaikkea väriä näkisikään voi
pituuskasvu lisääntyä 10 sentillä kun sanotaan, että hajussa kasvaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 12:22

hmm - luulisin että pierun väri tulee mieleen just sillä hetkellä kun se pärähtää ja sitten jos vielä kaupanpäälle hajua saapi. mielikuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 19:53

Jos pierussa on "kokkareita", on se väriltään ruskean sävyinen.