Oletko saanut tiellä kulkiessari auton roiskutamat kuravedet päällesi?

Avainsanat: kuravedet päälesi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 17:16

Kyllä minulle on käynyt siten ja olen ollut hyvinvihainen,kuljettaja ei minua edes huomannut.

Kysyjän kommentti

Samoin täälä..olisi pitänyt saada rekkari ylös..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 14:52

joskushan niinkin on käynyt, vaan ei tänä vuonna

Hesassa alkaa pääosa kaduista olla jo kuivina niin ettei niin kovin suurta riskiä enää olekkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 15:16

Olen. Kuski kaasutti tyynesti pois paikalta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 16:04

Olen minä joskus saanut, ja on kenkuttanut kuraisissa vaatteissa olla kaupungilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 18:19

Voi tuhannen tulimaista, kysy vain kuinka monta kertaa minä olen osunut siihen kuralätäkön kohdalle
just samaan aikaan autoilijan kanssa.
Ja vaikka minä olen pienempi ja heikompi rollaattorini kanssa kun se rapaa roiskuttava
Merzedes-Bentzin kuljettaja, joudun minäkin vaattteideni lisäksi pesemään ja puunaamaan
tuon arvokkaan rollattorini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.04.2010 - 19:23

Olen oppinut väistämään, enkä suojatien kohdalla tunge itseäni ihan kadun reunaan odottamaan ylipääsyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 19:31

Oon välttyny roiskeilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 19:33

Kyllä tänään kaupungissa käydessäni sain roiskeet päälleni kun auto kaasutti ohitseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 19:40

Olen saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 08:07

Yleensä roiskuu autoni päälle, ei syytä huoleen pyyhkijät päälle ja taas maisema kirkastuu!
Olen vältellyt kaupunkipaikkoja missä köyhät olisivat vaararassa saada rapaa simmuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 22:23

Tää köyhä ennakoi,eikä änkee eturiviin suojatiellä,sillä niin surutta autoilijat kaasuttelee ja ruikkii köyhän kansan päälle aprillikuravettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 12:44

Liikun lähes aina polkupyörällä joten olen kerinnyt alta pois. Ihan keskustassa ei ole lätäköitä ja ajonopeudet täällä suhteellisen matalia.
Olen lukenut tapauksesta jossa pesulalasku lähti rekisterinumeron perusteella eräässä törkeässsä tapauksessa autoilijalle. Joskus on pakko ajaa lätäkön yli sillä väistää ei aina voi, mutta silloin pitää ymmärtää hiljentää vauhti sellaiseksi ettein tarkoituksella pilaa muiden päivää.