Pidätkö pashasta? Ja teetkö sitä itse vai ostatko kaupasta?

Avainsanat: pasha

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 13:36

Pidän,en ole tehnyt,parasta mahdollista olen saanut Uspenskin katedraalin kryptassa,seurakunnan rouvien itse tekemänä,mutta just ostin ässästä pienen palan,koska murtaen suomea puhuva myyjä ylisti pashaa,en ole viel testannut...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 11:12

Pidän kovasti, mutta minulla ei ole pashamuottia eikä täkäläisten kauppojen hyllyillä ole pashaa näkynyt. Tyydyn mämmiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 11:14

Minä teen itse pashaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.04.2010 - 11:34

Ei ole minun suuni mukaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 13:13

Jätän tänä pääsiäisenä tekemättä...kun olen töissäkin 2 pyhää..Menen tyttären luokse syömään pääsiäspäivänä,kun pääsen hommista...niin siellä saan pashaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 14:12

Pidän tätini tekemästä pashasta, mutta hän asuu sen verran kaukana, että tyydyn mämmiin ja kunnon kermaan - ja ei sokeria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 14:16

Itse teen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 14:24

Kyllä pidän todella paljon.Ostan kaupasta pari pakkausta itselleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 15:05

ei pahaa,

mutten lapsena siihen oikein päässyt tottumaan koska meilläpäin sitä pidettiin senaikaisten mamujen (= siirtokarjalaisten) outona herkkuna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 15:55

Yleensä teen ite, ja muottina käytän pienehkö joko muovi/metallisiivilää tai kahvinsuodatinkehikkoa (kiva sanahirviö), valutuksen ja jääkaapissa säilytyksen jälkeen koristelen sen ja on hyvää ja raikasta:)

Lisätty: 01.04.2010 - 16:26

Siis sen pashan koristelen enkä sitä siivilää:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 17:27

Kyllä pidän ja ostan sitä purkissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 17:38

Kyllä ostan pashaa 2 pikkupurkillista itselleni, josta sitten maustemittalusikalla sitä syön.
Piisaa niin kauemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2010 - 21:25

En tykkää siitä niin paljoa että tekisin tai ostaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 12:59

On se suurta herkkua mutta en tee kun on niin makeaa ja on sen verran työlästä puuhaa ettei yhtä desin annosta viitsi tehdä. Jos pyhien jälkeen on jossain kasa purkkeja halvalla niin varmasti ostan.