Onko mämmi sinun pääsiäisherkkusi?

Avainsanat: mämmi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 11:15

Mämmiä kuluu meidän perheessä! Ja kauppias MUISTI tilata oikeaa kuohukermaa. Tavallisesti valikoimiinsa kuuluu vain parikymmentä sorttia laktoosittomia, vähärasvaisia ja HYLA-tuotteita.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 13:16

Kyllä on minulle ihan hyvää herkkua..mutta ei ole niinhyvää mitä äiti teki aikanaan..se oli maailman parasta mämmiä..meijän äidin tekemää..voi kun oli ihanaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 13:38

Mämmi ei kuulu mun suosikkeihin,päinvastoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 14:13

Kaksi 10-mämmirovetta on jääkaapissa odottamassa. Nautitaan kerman kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 14:15

Ei ole herkku, mutta vähän maistelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 14:23

Ei ole minun herkkua,vaikka jääkaapista sitä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 15:01

Ei mikään suuri herkku ole meille mutta kyllä sitä hieman nautitaan pääsiäisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 16:22

mämmi on minulle pakkopullaa, jota tosin irvistelemättä syön

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 16:32

Se on sellanen pääsiäisjuttu, joka "pitää" kokea joka pääsiäinen, joko muutama pikkupurkki (yksittäisannos) tai rove, josta noin vajaat puolet syön koko pääsiäisaikana. Maku riippuupi tietty tekijästä, muistaakseni se on tää 10-mämmi parasta mun makuuni, ja sokeri, kerma-maitosekotuksella, mutta myös sellanen herkku, ettei sitä voi paljon kerralla syödä. Oon ajatellut, jotta mämmi kehitelty pääsiäiseen siksi, jotta, jos muuten raskasta ruokaa silloin, niin mämmi pitää huolen vatsan toiminnasta (samoin kuin jouluna rusina/luumukiisseli-soppa)?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 17:34

Pidän mämmistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 17:36

Jonin13 on hyvän satsin keksinyt, minä vain syön mämmin vaniljakastikkeen kera.
Siinä kaikki, ei tarvitse sokeria ripotella päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 18:19

Suurta herkkua minulle ,kerman tai vaniljakastikkeen kera. Juhlan tunttua ilmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 21:11

Kyllä erään tietyn valmistajan. Ei saa mainostaa. Vaikka ulkonäkö on kuin mustalla makkaralla eli kerran syöty

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2010 - 21:22

Tykkään kyllä mämmistä, mutta en nyt ostanut sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 01:08

Ilman muuta. Vaahtoutuvan vaniljakastikkeen kanssa. Suosikkimämmi löytyy keltaisesta paketista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 01:42

Minä pidän kovaksi paistetusta mämmistä...siitä mämmin osasta joka on tarttunut tuokkosen reunoihin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 13:01

Yksi ropponen saa riittää.
Pari lusikallista olen ottanut ja tytär imenyt suurella nautinnolla kaiken muun. Taitaa yksi pieni annos olla vielä jäljellä...