Syödäänkö teillä pääsiäisenä lammasta?

Avainsanat: lammasta pääsiäispöytään

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 14:45

Yllätyksenä tulee mitä kukko munii,epäilen jotain ihanaa tuoretta kalaa,pian näen!!
Töissä olen saanut Pääsiäisenä lammasta vimpan päälle valmistettuna ja minttuhyytelöllä ja ihanilla valkosipuliperunoilla,mutta se on siellä,nyt vapaalla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 01.04.2010 - 11:34

Ei syödä lammasta nyt eikä muulloinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 11:50

Kyllä , huomenna syödään karitsan lihaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 13:17

En syö lammasta pääsiäisenä..enkä muulloin,kun en pidä mausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 13:58

Kyllä, huomenna valkosipuliperunoiden kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 14:15

Nyt en laita lammasta, mutta muuta hyvää on tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 14:26

En ole koskaan syönyt lammasta ja en myöskään syö sitä nyt pääsiäisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 15:00

Ei ole emme syö lampaan lihaa lainkaan.Muut paistit ja lihat kyllä kelpaavat meille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 15:09

nyt kun vaihteeksi ollaan kotona, niin taidanpa kaivella pakastimesta kaikki ne lampaanroippeet mitä siellä vielä jäljellä on (paremminkin syksyllä henkensä menettäneesta karitsasta), eiköhän niistä ainakin parit ateriat synny

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 15:59

Kyllä kuuluu meillä pääsisäisruokapöytään (oma kehittämäni perinne) lammaspata (kukahan sitä ohjetta kyseli tuol aikasemmin, kun piti laittaa hänelle,hmm...), ja nyt sit viel mies toi yrttimarinoituja lampaankyljyksiä (?), joita tarkotus myös jakaa lasten perheille. Vielä mainittakoon, että tuossa tekemässäni lammaspadassa ei maistu villapaita:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 17:30

Meillä syödään lammasta ensimmäisenä pääsiäispäivänä,eikä maistu villalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 17:33

Ei ole lammasta, minun lammaspaistin laittajaa, muutti 17 v sitten toiseen ulottuvuuteen.
Laitan karjalanpaistia, mämmiä vaniljakastikkeen kera ja kahvin kanssa "lyytiä" hyvä
resepti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2010 - 21:24

Ei syödä lammasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 13:07

Uunifilettä ja Vatajan kokoliha lenkkimakkaraa sekä kilon lohikukko on pyhien menulistalla.
Tarkoitus lähteä kohta paistamaan valkosipuli kabanossia laavulle, mutta katsotaan nyt kuinka kauan tuo pieni paistaja oikein lepäilee... Jos ei tänään niin sitten huomenna ja heti aamusta...