Nyt se on meneillään, olettehan tarkkana? fi.wikipedia.org/wiki/Aprill...A4iv%C3%A4

Avainsanat: aprilli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 14:28

Olen tarkkana,minua jo puijattiin tänään jo pahemman kerran.

Kysyjän kommentti

Kiitos, ensi vuonna muistat olla sitten vielä tarkempi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 11:06

Tarkkana on oltu ja aprillipilat löydetty sekä sanoma- että paikallislehdestä ja yrittipä mieskin höynäyttää vaan eipäs onnistunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 11:13

Aprillipiloja on tehty jo 500 vuoden ajan

www.hs.fi/viihde/artikkeli/A...5255808462

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 14:13

Tarkkana ollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 17:26

Eipä vielä ole kukaan saanut ansaan, mutta ilta on vielä nuori,
siihen ansaan voi vielä ehtiä pirteä muori. Ehkä ei. Olen niin huono-
kuuloinenkin, että en aivan pienellä piipityksellä tee mitään.
Minä kävelytin ystävääni kilometrin verran parturiin, turhaan.
Hengissä siitä selvisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 13:10

Selvisin tänäkin vuotena ilman naapurin tai kaverin hörönauruja.
Tiedän kyllä pari huru-ukkoa jotka puheistaan päätellen varmaan luulevat että aprillipäivä on joka viikko....