Millaisessa tilanteessa tunnet myötähäpeää?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 21:39

Jos seurassani kulkee ihminen,joka on ottanut muutaman mukin liikaa ilolientä...ja kävely on vähän horjuvaa..että tulee muutamia ylimääräisiä askeleita.

Kysyjän kommentti

Näin on käynyt itsellenikin ja olen hävennyt kaverin puolesta.Vaikka myönnettäköön,että allekirjoittaneenkin puolesta on varmasti joskus joku ollut nolona....No,ei se niin kauhean vakavaa kuitenkaan ole...;-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 09:29

Kun joku laulaa karaokea kamalalla äänellä, nuotin vierestä ja vielä hiukan huppelissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 09:45

en missään tilanteessa,jokainen taplaa tyylillään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 10:16

en tiedä miksi, mutta moisia tunteita herää aina joskus kun joku symppis ihminen hermostuksissaan sekoilee eikä pysty oman tasonsa suoritukseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.04.2010 - 10:23

Ainakin sellaisessa, kun joku seurueesta alkaa pizzeriassa mollaamaan isoon ääneen maahanmuuttajia, joista yksi sattuu samaan aikaan paistamaan meidän pizzaamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 10:53

Kuvitteellinen tilanne,jos joltain tutulta henkilöltä pääsis pisut pöksyyn ja ympäristö pilkkaisi häntä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 04:16

En tietääkseni. Ei ole tullut eteeni sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 11:39

Olen myötähävennyt yhtä meidän artistia kellä on tunnetusti myös raskas kaasujalka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 21:35

Puerto De La Cruzissa Scantic nimisessä paikassa. Katselin suomalaisia naisia tanssittajien kanssa. Vierailu kyseisessä paikassa kesti parisen minuuttia. Sitä ovea en enää aukaise.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 12:56

Jonkinlaista myötähäpeää tunsin viime viikolla lounastaessamme S. Metaxas-ravintolassa. Pöydällinen eli kait 5-6 kpl maanmiehiä kailotti suureen ääneen mitä mauttomampia juttuja... eivät osanneet tietää että jotkut ymmärtävät. Paikallisväkeä oli paikalla ja katselivat suhteellisen ihmeissään tyyliin "mitähän kansaa nuo ovat". Eipä sitli, ei ne meitä kyenneet häpäisemään... mutta nuoret naiset voisivat siistiä kielenkäyttöään, ei joka toinen sana tarvi alkaa v:llä eikä sanonta "kaikki on p...stä" ole kovin mukava. Nuorten naisten vanhemmat mukana joten kielenkäyttö kait sitten opittu tapa. Turha väittää että britit tai saksalaiset eivät osaa käyttäytyä, sehän on se yleisin klisee.