Paistatko useasti lettuja?

Avainsanat: letut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 08:06

Letut on oikein meidän ravuuri. Niitä ihanampia ja hyvä hillo.Aika useasti, miehenikin sanoo paistetaan lättyjä.Mulla on puuliesi ja rauta pannu.Teen aina oman version räiskäle taikinasta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 08:40

En koskaan. Mieheni paistaa niitä silloin tällöin jälkkäriksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 08:48

Mökillä tulee enemmän paistettua tavallisia lättyjä. Crepsejä erilaisilla täytteillä taas sorvaillaan kaupunkioloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 09:47

joka lauantai on lettupäivä kerholla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 10:14

talvella harvemmin, kesällä muurikalla melko taajaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.04.2010 - 10:21

Siitä on aikaa. Miniä paistoi kesällä muurinpohjalettuja mökillä. Olen nimittäin erittäin huono lettumestari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 10:55

Viimeksi syönyt lättysiä valovuosia sitten,ei vaan kuulu omaan ravintoketjuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 13:29

Minulla on oikein himo paistaa pikulettuja....2-3 kertaa kuussa tulee keskimäärin paisettua.Jos paistan isoja lettuja ,silloin laitan niihin suolaisen täytteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 14:29

Ostan letut kaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2010 - 21:27

En paista enkä syö niitä nykyisin kuin tosi harvoin. Ehkä kerran vuodessa ja silloin ostan valmiita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 11:41

Mieheni paistaa letut meillä ja ei mitenkään usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 13:15

Ehkä pari kertaa vuodessa.
Lettuhimo tulee usein tyydytettyä vaikka nyt pian täällä olevilla kalamarkkinoilla...