Panostatko makuuhuoneen sisustukseen?

Avainsanat: makuuhuoneen sisustus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 08:14

Omalla tavallani kullä..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 08:09

Ainoastaan pidän siistinä, eihän sisustusta katsele kuin hetken kun uni jo tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 09:03

Toki "pumppuhuone"kunnossa täytyy olla....;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 09:33

Totta kai. Parhaillaan suunnittelen tapettien vaihtoa makkariin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.04.2010 - 10:17

En panosta sen kummemmin. Kun sille päälle satun, vaihdan välillä päiväpeiton. Verhot olen valinnut niin että ne käy molempiin päiväpeittoihin. Ja matot myöskin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 10:49

ensin piti panostaa siihen että yleensä sai makuuhuoneen
sitten piti panostaa makuuhuoneen äänieristykseen
sen jälkeen panostettiin sängyn laatuasioihin

nykyään panostetaan nukkumiseen niinä vähäisinä hetkinä jotka on aikaa makuuhuoneessa viettää

sisustus noudattaa minimalista tyylisuuntaa, mukana vain tarpeelliset elementit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 11:16

Lakanat vaihdetaan ja peti tuuletetaan toisinaan,hyvät tyynyt on asiaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 14:24

Panostin ostamalla kunnon sängyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 14:32

Pidän siistinä makuuhuoneen ja lakanat vaihdan joka kuukausi.Imuroin joka lauantai lattiat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 21:44

En suuremmin,olen tyytyväinen ..kun viime reissusta ostin tosi onnistuneen päiväpeiton..ja koriste-tyynynpäällisiä samassa..verhot ja matot pitää olla sävy sävyyn.eli koko kokonaisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 11:48

Meillä makuhuoneen sävyt ovat valkoinen ja pastilli.Toistuvat päiväpeitossa jja matoissa,et tapeteissa ja verhoissa.Minusta se on meidän kaunein huone.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 13:34

Siellä ei juuri seurustelua päiväsaikaan harrasteta joten ehkä en sitten ihan samalla lailla kun muihin huoneisiin. En nyt ole oikeastaan asiaa sen kummemmin pohtinut, riittää kun siellä on siistiä ja pölytöntä. Tampereella asuessani olin panostanut sen verran että siellä oli toinen televisiokin...