Hankkisitko Vintage huonekalut? Onko vintage ilmiö vienyt sinut mukanaan? Oletko käyttänyt vintagea sisustuksessa.

Avainsanat: vintage

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 09:37

Minulla on kaksi vintage-tyylistä huonekalua ja pidän niistä kovasti. En halua kuitenkaan sisustaa koko kotiani vintagen mukaan, vaikka sellainen koti varmasti ihan mukavannäköinen olisikin. Vintageilmiö ei ole siis vienyt minua mukanaan, vaikka kiinnostava onkin. Jos itse tykkäät vintagesta, kipaisepa kirjakaupasta tai kirjastosta Vintage huonekalut -kirja, siinä on sekä silmäniloa että tietoa runsain mitoin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 10:54

ainoastaan viineissä

(Viineistä puhuttaessa termi vintage tarkoittaa vuosikertaviiniä.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 11:14

Jotain on "vintagea" pakosti kotona,koska ovat vanhoja ja ajalta.VV puhuu jälleen asiaa,kosk´ei ole asiallista viinikaappia, joka vintagepullo(tän huushollin) on arvoitus avaamiseen saakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 13:40

No jos tota sanaa voi käyttää esim. Sarviksen 40 vuotta vanhoista kylpyhuonepalleista niin sitten on panostettu kahden punaisen pallin voimin kylpyhuoneessa (sieltä löytyy myös keltainen Sarvis amme). Myös pari Sarvis henkaria roikkuu eteisessä ja keittiökaapeista sitä vasta löytyykin... Mitään perittyjä huonekaluja ei ole, on sen verran paljon ollut muuttoja että ne vähät joita on aikoinaan ollut on annettu pois.