Oletko hyvä kotinikkari, korjaatko itse vai käytätkö alan ammattilaista?

Avainsanat: kotinikkari

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 07:22

alan ammattilaista ,vaikka olen hyvä kotinikkari,valvon kyllä että työ tehdään oikein

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 07:29

Vanhemmiten käytän enemmän ammattilaisia,kun nuorempana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 09:44

En ole itse hyvä kotinikkari, mutta onneksi mieheni on ja vieläpä hyvin innokas sellainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.04.2010 - 10:09

Itse korjaan ja rakennan uutta. Toki on sellaisiakin joita en pysty, sitten delegoin sen isännälle, ja tämä ei sitten missään nimessä delegoi mitään eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 13:45

NIkkaroin(=korjaan)mitä pystyn,mutta apuja pyydän nöyrästi tarvitessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 14:45

Olen huono remonttimies,apua tarvittaessa serkuilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 22:05

Ei voi kehua nikkaritaidoilla....puutarha hommat ja leipominen sujuu paremmin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 22:26

Viimeisin nikkarointi oli keittiö, johon tehtiin täysremontti eli aloitettiiin ihan alkujuurilta seinien rappaamisesta. Kaiken muun tein itse paitsi sähköt ja pesukoneen asennuksen, niin enkä yksin tietenkään saanut niitä kaappeja seinälle. Tykkään tehdä käsilläni töitä, mutta kyllä tämä harrastus riitti mainiosti vähäksi aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 01:07

Ammattilaista eniten, mutta riippuu asiasta. Kyllä mä maalata, hioa jne. osaan, mutten ala tapetoida tai kaakeloida.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 14:14

Kaikki mikä suinkin mahdollista korjataan ja säädetään itse. Rattaiden renkaan vaihtokin onnistui lopulta hyvin vaikka säätämistä oli melkoisesti kun ihan samanlaista ei enää tuon ikäiseen ole missään, eikä tuo keittiön seinässä oleva suuri kuppi/maustehyllykään ole vielä pudonnut alas, muistin jopa nuijia proput seinään ennen ruuvausta... Ja fillarin rengaskin on talven aikana paikattu jo kaksi kertaa, ilmeisesti tänään on edessä kolmas kerta...