Muistatko laittaa vyön, kun olet kyydissä tai ratissa?

Avainsanat: turvavyö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 17:02

Joka ainut kerta kun istun autoon, mikäli en laittaisi auto ei liikkuisi metriäkään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 06:56

Aina automaattisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 07:17

aina

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.04.2010 - 09:54

Aina ja ehdottomasti ja vaadin myös apukuskilta sen kiinnittämistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 11:16

Aina napsahtaa vyöt kiinni ja omassa autossani alkaa onneksi kojetaulussa vilkkua, jos joku yrittää tässä asiassa fuskata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 11:25

Muistan ,mutta taksin takapenkillä unohtuu,siellä se aijoo niin-ilmiö tavallisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 14:58

Ehdottomasti joka kerta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 17:45

Meillä on sellainen periaate, että auto ei lähde mihinkään, ellei kaikilla ole vyö kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2010 - 21:40

Sen harvan kerran kun autoon istun niin vyö on taatusti kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 22:21

Se on ihan vaisomainen liike..että vyö kiinne..sen minkä nuorena oppii vanhana taitaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 23:19

On jo piintynyt tapa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 01:04

Ei ole edes kyse muistamisesta vaan ihan automaattisesta toiminnasta. Olen monesti mennyt takaisin autoon hakemaan jotain hansikaslokerosta ja silloinkin olen vahingossa laittanut turvavyön päälle. Tuntuu, ettei istu penkillä, ellei se ole tiukasti yllä.

Lisätty: 02.04.2010 - 01:04

Auto ei liiku ellei kaikilla matkustajillakin ole. Itse asiassa alkaa piipata niin, ettei sitä huomaamattakaan voi olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 14:31

En aja edes pientä matkaa ilman turvavyötä.
Samalla näytän lapsille hienoa esimerkkiä, tai ainakin toivon niin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 19:27

Turvavyöpakko on oikea asia. Noudattamatta jättämisestä suuremmat sakot. Itse käytän aina ja huolehdin, että autossa muutkin käyttävät.