Miten aiotte viettää pääsiäisen?

Avainsanat: pääsiäinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 07:19

normaali arki,täällä ei vietetä pääsiäistä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 08:21

Ei poikkea normaalista paljoakaan. Ollaan paljon ulkona ja toivotaan hyviä ilmoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.04.2010 - 09:54

Kotona kutoen, telkkaria katsoen, lumia hävittäen ja mämmiä syöden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 14:59

Kotona ollen yksin ja suurimmaksi osaksi tietokoneella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 17:00

Käyn siskollani ja tyttärelläni ruokakylässä. Minulla on ystävä
kylässä koko pääsiäisen ajan.
Pashaa syön kaksi pikkuriikkistä purkkia.
Mämmiä on jo syöty 2 rovetta.
Ja pääsiäisyön messu, siinä tärkeimmät.
Enään ei maalata munia ja lasketella hankikannolla
pääsiäisaamuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 17:58

Meille tulee huomenna ruokavieraita. Olen laitellut kaikenlaista jo pari päivää.Haluaisin käydä jossain markkinoilla sekä tietenkin kirkkokonsertissa. Saa nähdä, onnistuuko mikään.?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2010 - 21:41

Ihan samalla tavalla vietän kuin kaikki muutkin päivät. Kotona ollen, ulkoillen, telkkaria, ristikoita, nettiä, ja paljon lukemista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 14:32

Kotosalla.
Tarkoitus mennä ilmeisesti huomenna laavulle paistamaan paketillinen kabanossia.