Ilman turvavyötä ajosta ehdotetaan ajokieltoa, hienoa vai mitä tuumailette?

Avainsanat: ajo ilman turvavyötä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 23:19

Ehdottomasti, miksi olisi turvavyöasetus, jos ei seuraa mitään noudattamatta jättämisestä. Tuntuvampi kuin sakko.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 07:00

Vähäksi aikaa varmasti hyvä,että oilisi tuumaustauko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 07:41

hyvä ajatus

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.04.2010 - 09:53

Ei yhtään hassumpi idea, nimim. kokemusta on kohti tuulilasia lentämisestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 15:01

Ilman muuta hyvä ajatus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 16:56

Se on mitalin arvoinen asia,turvavyöt kaikille pakollisiksi.
Jos sattuisi, että kolarikin tulisi, niin ikävähän se olisi jälkeenjääneiden lukea
oliko tyrvavyön käyttö laistettu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2010 - 21:43

Oikein hyvä ehdotus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 01:02

Toihan on hienoa. Auton hintaan kuuluva henkivakuutus. Totta kai sitä tulee käyttää ja käyttämättä olemisesta antaa kunnon sanktiot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 14:35

Vaikea uskoa että mikään järkevä ehdotus menee läpi.
Ja eihän se estä ajamista vaikka on kielto päällä, yleensä ne töhöilijät ovat juuri niitä jotka ovat jääneet vuoden aikana jopa 40 kertaa kiinni ajo-oikeudetta ajamisesta ja sama meno vaan jatkuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 19:25

Pitäisi olla samanlainen pistejärjestelmä kuin Espanjassa.
Viisitoista virhettä ja "suihkuun" (pakolliset opiskelutunnit).