Luetteko ilmaisjakelulehden kannesta kanteen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.03.2010 - 23:19

Tottakai jos jotain on vielä ilmaista

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.03.2010 - 22:52

Saattaisin sanoa,että en lue ilmaislehtiä,metrossa tms. on omat luettavat mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 00:11

En lue. Omissa kirjoissa ja joissakin tilaamissani lehdissä riittävästi luettavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 01:21

Postilaatikossa lukee, että "ei mainoksia". Tilaamani sanomalehdet luen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 01:33

En kannesta kanteen, luen vain mielenkiintoiset artikkelit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 01:54

Kyllä vielä kun jaksan kipitää viedä itse roskikseen, tutkin tarkoin mistä sen reissumiehen ja benecolin halvemmalla saan. Kahvit myös ja pesupulverit, erityisesti se käsipesu aine Fairy kiinnostaa.
Astiat sädehtäviks ja kädet pumpulin pehmeiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 06:53

luen

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.04.2010 - 09:49

En todellakaan, usein ne menee lehtiroskikseen suoraan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 09:57

selaan läpi ja jos joukossa on joku kiinostava paikallisjuttu, sen luen, mainoksiin jaksan hyvin harvoin perehtyä (ja niitähän nuo ilmaislehdet ovat täynnä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 13:51

Selaan läpi ja sitten jätepaperiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2010 - 21:47

Selaan, harvoin siellä mitään luettavaa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 14:40

Kyllä luen, Espoossa asuessani oli Vartti viikon paras lehti, taisi tosin ilmestyä silloin kaksi kertaa viikossa. Nyt täällä korvessa on ilmaisjakelulehdessä liikaa juoruja ja vastaavia joten ne jätän väliin, mutta asiatarinat, tapahtumat ja sen sellaiset kyllä luetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 19:46

En lue kun niissä ei ole yhtään mitään luettavaa (meillä päin ilmestyvissä lehdissä)
Laittaisin mielelläni tuon "ei mainoksia kiitos" läpykän luukkuun mutta isäntä haluaa nuuskia joka lippusen ja lappusen mitä luukusta tulee.
Isäntä rakastaa mainoksia ja tarjouskirjeitä ja osaa jopa hyödyntää niitä, minä en....