Minulta meni pääsiäinen pilalle henkilökohtaisten asioiden takia, mikä piristäisi ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.03.2010 - 22:57

Eihän se ole vielä edes päällä(pääsiäinen) saati pilalla.Sun ei auta muu kuin kehitellä jotain itseksesi;niinkus"auta itse itseäsi".

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.03.2010 - 23:22

Pää pystyyn ja ideoimaan. Älä jää tuleen makaamaan vaan kehittele jotain kivaa itsellesi. Vielä kerkee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 00:10

Kun en tunne sinua, niin vaikea tästä täsmäohjeita heittää. Istu pöydän ääreen, ota lehtiö ja kynä. Kysymys: jos saisin valita, mitä tekisin mieluimmin. Anna ajatuksen lentää, laita ylös kaikki mieleesi tulevat ideat, ne hulluimmatkin, älä sensuroi. Sitten laitat paremmuusjärjestykseen. Jos et kertakaikkisesti keksi ns. mitään tekemistä, niin älä ota siitä ongelmaa, vaan ajattelet asian päinvastoin: miten ihanaa, että minulla on aikaa itselleni. Jos edelleen tuntuu, että kaipaat piristystä, niin tee se kuuluisa Onnellisuus-kartta. Menee jotenkin näin: otetaan iso kartonkipaperi, leikataan lehdistä kuvia asioista mistä pidät, keskelle liimataan minä&tilanne tällä hetkellä ja sitten mielikuvitus lentoon mitä haluat tulevaisuudessa ja jonkin näköistä aikataulua näille haaveille. Kuulemma toimii, en ole kokeillut, netistä varmaan löydät jos jonkinmoista tarinaa tästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 00:48

Ystävyys tai rakkaus ovat vain sanoja, kunnes löytyy yksi, jolle olet hehkuasi säästellyt.
-John Gay-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 01:34

Annuliinaa ei anneta masennukselle valtaa, pitää uskoa toiveisiin ei pelkoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 02:01

Ei rakas pääsiäinen ole vielä edes alkanut, onko se kiirastorstai nyt tänään.
Sinä olet ajassa mukana seurakutakin peittää alttarin tänä iltana mustalla kaavulla ja valot sammuvat.
Sillon se ei vie pilalle pääsiäisen juhlaa, mutta murehduttaa, ja mikä ihanampaa, aurinkokin tanssii
voittotanssinsa siinä,kun haudan valta on murrettu. Piristävi hekiä Sinulle.
Nuku yösi ja aamulla asiat ovat jo paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.04.2010 - 09:49

Mene kauppaan, osta oikein iloisen keltaisia kukkia pöydälle, hauskan veikeä tipunen kaveriksi ja osta maailman suurin suklaamuna jossa on joku ylläri sisällä. Ja katso ikkunasta ulos ja ajattele positiivisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 09:54

meillä oli kotona tapana sanoa :

maalaa munat, se piristää Pääsiäistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 14:44

Koita keksiä jotakin mukavaa pääsiäiseksi...onhan tässä vielä aikaa...Keksi vaikka jotakin lasten kanssa tekemistä,vaikka menisitte syömään jonnekkin..