Olipa ikävä ja sateinen päivä tänään ,miten vietitte päivänne?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.03.2010 - 23:26

Nautiskelin lumen sulamisesta ja rentouduin. Odottelen innolla että saan tohon aiton vetokoukkuun kämpän, on vaan niin lumen takana. Pristy äläkä anna säiden tai muiden asioiden vaikuttaa elämääsi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.03.2010 - 22:55

Hoitelin pitkällä kävelylenkillä pari tärkeätä asiaa;jäi väliin sateen takia fillarin koeajo,mutta hyvä ilma oli liikkua happirikkaassa ilmassa.Hain hytötykasviyhdistykseltä muutaman siemenpussin pesämunaksi.Tämä sade tekee ainoastaan hyvää vanhoille lumille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 00:01

Tein äitini kanssa kävelylenkin. Hänkin uskaltautuu nyt ulos, kun kadut ovat sulaneet. Oikein mukava happirikas ilma jopa Helsingin keskustassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 01:35

Kiire puski päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 02:06

Nyt tämä päivä voi olla vielä iloinenkin ja aurinkoinen.
Keski-Suomen korkeudella ei sada jos ei paistakaan, on vain pimeä yö, jonkun katuvalon
valaisevan yön kulkijaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 06:51

Kävin pitkällä lenkillä koirien kanssa.Oli erittäin happirikas ilma ja nautin sateessa kävelystä....KIrjaa tuli luettua lenkin jälkeen ja käsitöitä tehtyä...Sekä voileipäkakut .

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.04.2010 - 09:48

Eipä ollut meillä. Sisähommia ja ulkona kävin pienentämässä lumikasoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 09:52

aamupäivä sopivasti poutaa joten sain hakatuksi auki juoksuojat viemäreille
iltäivällä saapuivat ne maaille eksyneet kalsarit (ja muu vaatetavara) joten päästiin pyykille
siinähän ne tärkeimmät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 14:41

Ammupäivä oli ihan kaunis aurinkoinen...vasta illasta alkoi satamaan..Oli työniloa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2010 - 20:26

Sataa tai paistaa, aina tuo aika kuluu ja tekemistä riittää.