Entä Suomen suurin kasvinostaja?

Lisätty: 31.03.2010 - 23:16

www.hs.fi/verkkolehti/kaupun...5255778760

Avainsanat: suomen suurin kasvinostaja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.03.2010 - 13:11

Minä en kasvin ostelijoista tiedä, mutta sieniä ja marjoja ostetaan paljon Italialaisen lukuun, ja rohdosyrttejä , puhtaita , monen erilaisen auringon kypsyttämiä , eri Suomen vyöhykkeellä kypsyviä marjoja aina Japania myöden ostetaan, tyrni , lakka, puolukka, sekä mustikka, karpaloa. Suomessa viljellään pienessä määrässä samaa kasvia joka gingseninä tunnetaan, eli Ruusujuurena, pitkä 50cm juuri on vaikea nostaa maasta, ei ole mikään helppo k asvi,pullea sokerijuurikas.Täällä ei ajatella että tämän vyöhykkeen kasvit ovat meille sopivaa jota sisäämme laitetaan, esimerkki, Oliiviöljy vastaan rypsiöljy, veren aineet menevät sekaisin jotka öljyyn liittyy.Rypsiöljy kliinisillä kokeilla on parempi meille kuin Oliivi öljy.

Lisätty: 31.03.2010 - 14:25

Sopimus tilallisista tärkein ja pieni osuus on Suomen Sokeri, Suomen viljelykasvituotanto on määrätty , ja tukia maksetaan vain anomusten perusteella ja tämä tapaaminen eu - johtajien ja Stuppin kesken oli tosi hyvä veto, ei OLIIVEJA voi kasvattaa SUOMESSA, EU - RAHOJA on maksettu mafialle miljardeja ITALIAAN, satelliitti kartoilla on todistettu , ei mitään kasveja ole sillä alueella. Ketuttaa tämä Eu .välillä kun perehtyy sää nnöksiin.

Lisätty: 31.03.2010 - 14:28

kaikki kasvit vaan kierrätetään Helsingin kautta, logistiikka tekee sen, ei Helsinki niitä osta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.03.2010 - 14:09

Helsingin ratkaisuilla on merkitystä varsinkin tuhannelle taimitarhalle, sillä Helsinki on Suomen suurin kasvien ostaja.
www.metsalehti.fi/fi-FI/Mets...193e5fd6d7

Olisin kyllä StoraEnsoa ja KymiKymmentä ehdottanut, oliko kyse elävistä kasveista?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 15:24

kyllähän Helsinki rehvakkaasti noita taimia ostaa (ja elättää taimitarhoja ympäri maata)

ja niitä taimia tarvitaan entistä enemmän, ei pelkästään kaupungin koristeeksi ja kaupunkilaisten iloksi, on myös ruokittava ne reilut 10 000 city-kania, jotka talvisaikaan pistävät poskeensa kaikki kiveä pehmeämmät puistojen koristeet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 06:38

No, sinnekös ne veroäyrit hupenee ;) Piristävää katsella Helsingin hyvin hoidettuja puistoja ja istutuksia kaduilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 08:23

Taitaa olla Hesingin kaupunki.Ajattelin kukkataloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 13:44

Helsingin kukkatalo varmaan..