Autoileva napsulainen, tunnistatko itsesi?

www.astro.fi/forum/index.php...pic=7778.0

Avainsanat: autoilijan horoskooppi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.03.2010 - 18:36

Kyllä se noin menee. Oivasti hoksattu kirjoittaa.

Kysyjän kommentti

Kiitos, olit ainoa joka uskalsi tunnustaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.03.2010 - 11:22

Kyllä minä tunnistin itseni, mutta autovalinta ei osunut kohdalleen. Skorpioni.Ferrarista tykkäisin ja ajaa prikulleen sääntöjen mukaan, nopeudet ainakin, ja katsoisin hymyillen kun muut ohittavat minut. Ja näkisivät että vanha , kulahtanut ,puolisokea ( silmälasit)nainen sitä Ferraria ajaisi. Tykkään shokeerata ihmisiä , heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 11:27

muuten kyyl ...mut et pitäisin autoilusta niin se ei kyl minun kohdal pitän paikkaansa , en lainkas tykkää ajamisest , vieres kyl istun ja vähän neuvonkin...mut silloin tällöin on pakko autollakin ajaa ei auta vaik se homma ei olekkaan ykkös listalla....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 11:48

En tunnistanut, minit puuttuivat listalta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 11:50

En tunnistanut tuosta itseäni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 12:19

Oinas:
Oinas on teiden seikkailija. Kaasujalka on herkkä, ja oinas autoilee uskaliaan omaperäisesti. Elinvoimainen oinas ei halua kyykkiä ruuhkissa, vaan kulkea rullaavasti eteenpäin. Oinaat rakastavat vauhtia ja ohittamista. Pimeillä metsäteillä kaahailua ei oinaan mielestä voita mikään. Oinaan auto on aina vähän aggressiivinen, moottorin pitää olla vähintään kaksilitrainen ja suorasuihkuttava. Huutomerkkiväri ei ole pahitteeksi. Ilman huippuluokan kiihtyvyyttä ei tule toimeen. Oinaan autoksi sopii BMW 320.

-> aivan totta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 13:12

Tämä Rapu istuu vaan pelkääjän paikalla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 15:31

eipä osunut yhtään lausetta kohdalleen minun osaltani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 16:50

No johan. Olen vaaka ja oikea teiden ritari..tar. Jos kaikki autoilijat olisivat vaakoja ei tien päällä tulisi stressiä. Että tällaista, tunnistan itseni ja nyt oon rinnat rottingilla..heh, heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 18:20

" Neitsyt pyrkii autoilussaan pikkutarkkuuteen ja täydellisyyteen. Hän noudattaa sääntöjä silloinkin, kun kukaan ei ole katsomassa. Neitsyen kyydissä voi helposti hermostua. Hän ei tee u-käännöksiä, ei pysäköi väärin äärimmäisessä hädässäkään eikä takuulla aja ylinopeutta. Neitsyen mielipuuhaa liikenteessä on muiden virheiden huomioiminen. Ehkä hänen olisi pitänyt alkaakin liikennepoliisiksi. Neitsyen huippuhetki tulee, kun hän näkee ratsiaan jääneiden eskadroonat. Hän tiesi jälleen paremmin. Neitsyen pedanttiin maailmaan sopii VW Golf. "

Tuohon ei voi muuta sanoa kuin, että enempää ei voisi olla väärässä.
No, ehkä tuo ylinopeus joten osuu, sillä en halua sakkoja, enkä menettää korttiani. Tänäänkin ajoin ihan vahingossa sallittua nopeutta todelliseen ansaan. Koulun kohdassa on neljänkympin rajoitus ja koulun jälkeen katu on aina autio ja tyhjä ja siinä ajetaan illalla varsin lujaa, ainakin sakkorajan yli, minä muiden mukana, mutta tänään oli tuuria, sillä olin niin mietteissäni, että ajoin hiljaa, että pystyin rauhassa miettimään. Paikalla ei ennen ole ollut illalla ratsiaa, joten varmaan keräsivät hyvän saaliin. En kyllä pysähtynyt katselemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 18:32

En tunnista itsessäni, että kyydissäni on tylsää, ennalta arvattavaa.
Kuitenkin se kyyti on turvallista. Aloitin pienestä autosta ja aina vaihtui suurempaan.
Konservaatisuuttakin tulee esiin.
Näkisin itseni ison Mercedes-Benzin omistajana.
Voisinhan omistaa sellaisen,mutta en ajaa, minulta meni kortti kuivumaan 1989 ja siellä se on loppuelämäni. Aivoinfarkti vei vas.puoleiset näkökentät ja se oli sitä myöten selvää.
Nyt ajelen rollaattorilla, joka käy rukiilla, enkä häpeä yhtään. Jos on kiirus menkää
vain ohitse, mutta kuralätäköt kiertäkää kohdallani.Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 19:07

Vaaka osuu kohdalleni suht hyvin, mutta sitikka ei ole minun merkkini. Porskuttelen volskilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 19:29

Vai Jaguaarilla empä ole tiennyt. mutta kyllä muuten.aika isoja ajan . Pakettiautot mun suosikkiani.
Kyllä meillä oinas istuu ratin taakse mielellään ja minä viereen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 21:09

Kyllä muuten piti paikkansa, mutta vaikka olenkin kauris, niin en mä mersua hinkua/tarvii/ole tarvinnu, merkki, mikä merkki, kuhan kulkee eikä jätä tien päälle:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 21:31

Ja Tanhuaa taas... ja oikeassa oli; edellisen - edellinen auto oli Opel Vectra josta luopumisesta en ole vieläkään täysin toipunut....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 23:38

Vaakana tunnistan onnekseni itseni, auto vaan on toisen merkkinen, mutta SM sikka voisi olla mielenkiintoinen mutta aikä vanha keksintö ilmeisesti ID:n jalostettu tuote

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 23:55

Nappiin meni.

Jousimies on perusolemukseltaan hilpeä, eikä hän jaksa ottaa liikenteeseenkään liittyviä asioita liian vakavasti. Turha murehtiminen ei kuulu jousimiehen tuotekuvaan, joten autoilukin on hänelle positiivinen kokemus. Tulimerkkinä jousimies edustaa toimintaa. Kovaa ajaminen on hänelle normaalia ajamista. Toisaalta jos tie on tukossa, saattaa hän yllättäen tyytyä muiden vauhtiin. Jousimiehellä ei ole mitään erityistä suosikkiautoa. Hänen suosikkiautonsa löytyy aina siitä hintaryhmästä, johon hänellä on varaa.

Lisätty: 31.03.2010 - 23:57

Piti käydä katsomassa vielä tuttavapiirin tunnetun kaahailijan horoskooppi ja tämäkin putkeen. Merkki Oinas. Hih, tämä oli hauska juttu! Kiitos lähetän linkin eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 01:53

Kyllä, ja hyvin paikkansa piti. Vaikken horoskooppeihin yleensä uskokaan. Peukalokyydillä on matkantekoa joskus jatkettu. Ja risalla autolla on aina kotiin tultu. Taisipa horoskooppini pitää jonkun verran paikkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 14:45

Kyllä kyllä, olen rauhallinen ja kohtelias, todellinen teiden ritari.
Niin taitaa olla kaikki muutkin - mistähän pirusta ne törtöt sitten oikein tulee? Aika monen autossa on kyllä ihan kotimainen rekisterikilpi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 19:15

Kyllä tunnistin itseni tuosta neitsyen kuvauksesta.
Taittapi olla niin, että puolet kuskeista tunnistaa ja puolet ei.