Onko teillä rahan ohimarssi -päivät?

Avainsanat: raha ohimarssi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 31.03.2010 - 17:58

Jokainen tilipäivä on sellainen. Ei niitä rahoja ehdi näkemäänkään, kun ovat jo menneet.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Näin olen kuullut minulle monesti sanottavan, kun palkkapäivän jälkeen kottia pyytävät.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.03.2010 - 10:55

Melkein joka päivä on mulla jonkinlainen marssipäivä,paitsi jos päätän viettää "en osta mitään päivää",taitaas juuri tästä päivästä tulla sellainen päivä :-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 11:28

viime päivinä on ollut liiankin kanssa ...josko nyt sit yrittäis pitää nyöreist kiinni , jot ei tulis ohimarssei...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 11:32

Minulla ei ole niitä ollut vuosiin, mieheni osti eilen LED näyttöisen taulun tietsikkaansa ja minä halusin uuden kiertoilmauunisen hellan, se on tasapeli tekniikkahankinnassa nyt, mieheni tekniikka on aina kallista, minä haluan myös uutta tekniikkaa taloustöihini. Hän odottaa vielä pari kuukautta led telkkujen hinnan putoamista, ja minä haluan sähkötakan sekä huoneeseeni uuden ilmanpuhdistajan. Minun ohitseni ei marssi edes raha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 11:53

Kyllä on melkein joka päivä,pitäisi nyörejä alkaa kiristämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 14:10

Kyllä kaikki menee mikä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 16:41

eipä näinä digitaali-aikoina paljoa tarvitse tuollasten vanhojen keksintöjen ( kuin raha) kanssa olla tekemisissä, saati sitten marssia

... bitit vaan vaihtavat jossain yhtämittaa paikkaansa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 17:56

Kyllä se on rahojen ohimarssipäivä, huomenna kun eläke tipahtaa tilille, niin siellä on jo uutte-
rimmat käyneet ottamassa asunto-ja vesimaksuja pois.
Elä siinä sitten jumalisesti niiden eurojen kanssa, jotta ne lasketahan tarkasti päi-
välleen menot ja tulojahan siellä ei ylimääräistä ole, jos ei nyt lottokone alkaisi
aprillikuun ajaksi sekoamaan. Ja jos sekoaisi, sehän otettas sekin huvi pois,
mieluiten korkojen kera. Joten suu säkkiä myöten umpeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 18:31

Tänään oli todellakin harvinainen päivä, sillä ostin kortteja, postimerkkejä ja valokuvia liki parilla sadalla eurolla.
Mitään muuta en sitten ostanutkaan ja ruokaakin ostan ehkä vasta ensi viikolla. (Skumppaa ei lasketa ruoaksi ja ulkona syöminen maksetaan kortilla)
Omituinen viikko siis rahankäytön suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 18:53

Tilipäivänä suuri osa tilistä marssiin nenäni ohitse lainanlyhennykseen, yhtiövastikkeeseen ja muihin suoraveloituksessa oleviin laskuihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 19:41

Ei ne ohi marssi, jos eivät pesääkään tee. Tietoisia valintoja tulee tehtyä ja rahoillani saan niitä hyödykkeitä, joita olen päättänyt ihan itse ostaa. Vastinetta rahoille. Hyviä vai huonoja ostoksia.. no, molempia aina löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 20:04

Minä olen suomalainen nainen ja hyvä valittamaan.Jos en säästä niin verotuksesta tai rahasta,.Rahastahan se nyt puhe.Rahan puutteessahan niitä ohimarrseja tarvitaan.Jos raha ei riitä ,se johtuu taasen käyttäjästä.Pienet tulot vaatii pieniä menoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 23:41

Kyllä nuo ohi näyttää marssivan joka päivä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 23:52

Yritän marssia turhien ostosten ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 01:57

Suurimmaksi osaksi ohimarssipäivät ovat täälläkin. Mutta jokunen killinki kotiin jolkuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 13:39

Kyllä suurin osa merssii kiireellä ohi,kun tulee tilillle..olen kyllä yrittänyt jarruttaa,että ei kaikki tee ohimarssia..että pääsee vaikka välillä vähän rentoutumaan..2:den viikon päästä pidennetty viikonloppu..kun haluaa lähteä rentoutumaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 14:48

Pitäisi säästää 400 euroa uuteen tietokoneeseen mutta aina löytyy jotain muuta tärkeämpää ja ehkä hyvä niin. Varsinaista tuhlaamista en kyllä harrasta mutta nykytuloista ei kerta kaikkiaan jää tilille mitään...