Mitä tekivät työkseen meidän aikaisemmat presidenttimme,ennen presidenttiyttään?

Millä uralla olivat?

Avainsanat: työ presidentti ennen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 31.03.2010 - 10:36

Vaikea kyssäri, mutta tuolta löytyy kaikkea mahdollista tietoa presidenteistämme.
fi.wikipedia.org/wiki/Luette..._tiedoista

Lähteet:
wiki

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.03.2010 - 10:53

Olipas Ida siinä linkissä pressatietoa,ainoa kait mikä puuttus olivat presidenttien naiskonkelot,tabet yms...mutta entisistä ammateista en muista,Mulla oli joku juttu,mun pappa ja presidentti,mutta en muista enää,eikä ole ketään kysyä,ajoiko pappa pressan parran tms.

Lisätty: 31.03.2010 - 12:41

Ja jumppikselta samoin hengästyttävä luettelo,eikä siinäkään naiskuvioita,muuta kuin vihityt vaimot,ei mitään mehukkaita skandaaleja,kanervalla olisis ollut,jos....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 12:36

Kai olivat kaikki työttömiä?
fi.wikipedia.org/wiki/Luette...ja_ammatit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 17:15

Jumppiksen vastaukseen vedoten, esitän, että kuuluivatko edes ammattiliittoon, saadakseen
parempaa korvausta, mutta kyllähän siihen sitten kun pressan viran pokkasivat,korvaus
kaikkine mahdollisine lisineen tuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.03.2010 - 18:24

Heissä on opettajia, juristeja, asianajajia, diplomaatteja, tohtoreita sun muita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 23:49

En muista muuta kun lapsena kysyin että kenestä tulee uusi Kekkonen. Manu oli muistaakseni entinen satamajätkä. "aukkoja tiedossa" näin pääsiäisaikana

Lähteet:
Munarikasta pääsiäistä tytöille. Hyi Timppa taas tälle linjalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 23:10

Manu oli aikoinaa turussa satamajätkänä ja lehden toimittajana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 10:28

Kyösti Kallio oli maanviljelijä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 23:19

Aika moni ollut pääministerinä ennen presidentiksi tuloaan. Siinä hommassa on saanut ainakin selitellä, mikäli meno oli vähänkään nykymenon mukaista.