Onko sinulle pääsiäinen sukulaistapaamisten aikaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 31.03.2010 - 09:45

Pääsiäinen on hiljaista aikaa, harvoin näen sukulaisia silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.03.2010 - 09:31

Kyllä tapaan lähisukuani pääsiäisenä ja tapaamme sellaisenkin henhilön joka on mieheni poikakaveri jota minä en ole nähnyt olenkaan,eikä miehenikään vuosikymmeniin,hän asuu toisellapaikkakunnalla ja nyt pääsiäisenä tulee Lappeenrantaan sukuloimaan ja haluaa tavata myös meidät,että aika jännittävää tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 10:23

Ei todellakaan,vaikkei ole hiljentymisen aikaakaan(itselle).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 10:26

Ennen oli, nyt en enää jaksa olla Gourmet kokki lampaan kanssa. 1 pikkuihminen haluaa tulla mammalle ja papalle koko pääsiäiseksi, serkkunsa asuvat noin 50 metrin päässä talostamme ja päivät yhdessä leikkivät, perinteisen munien maalauksen yhteydessä nautitaan koko perheen kesken Pashaa ja kahvit , saavat sitä ennen kotonaan syödä.Ja minä mielenkiinnolla tämän 1 vuotiaan munan maalauksen haluan nähdä, olivat virpomisoksan hälle antaneet viime pyhänä, koiraa oli virponut vähän väliä , oksaa näyttänyt ja koiraa oksalla silitellyt ja sanonut ota, lähettivät kännykällä videon, sivusin aiheesta mutta liittyy se virpominenkin meidän sukulaisten tapaamiseen pääsiäis aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 11:40

tyttärentytär tulee pe-maantaihin ja me mennään velipojan perheen mökille , jonne saattaakin sit tulla sukulaisia hiukka enenmänkin.. ei kylläkään koko aikaa sieläkään vietetä, jot saattaa sisaruksia täällä meilläkin poiketa .. tai muita sukulaisia .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 11:57

En tapaile sukulaisia tänä pääsiäisenä.Olen yksin kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 13:18

Lapset voi kyllä käväistä...olen kumminkin töissä kahtena päivänä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 15:34

Ei aina kun on ikää tullut lisää.Tapana on ollut käydä Imatralla mutta nyt saa jäädä kun lunta noin paljon. Ollaan siellä nautittu nuorien kanssa kesästä aikaisemmin.Mennää hiukan tuonnempana vaikka vappuna jos sopii nuorille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 16:48

miten sattuu,
useimmat pääsiäiset olen ollut 'jossain muualla' joten mitään perinteitä ei ole päässyt muodostumaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 16:56

Olen vapaalla vain torstain ja perjantain joten vieraita tullenee perjantaina kakkukahveille. Muut pyhät menee töiden merkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.03.2010 - 18:18

Minä en halua häiritä ketään pääsiäisen aikaan. Sehän on sellainen juhla, että useimmat haluavat olla omissa oloissaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 20:48

Yksi sukulaisperhe jo kutsui meidät lankalauantaina saunomaan ja herkuttelemaan. Muuten tapailemme lähinnä ystäviä omassa kodissamme.. Ylimääräiset vapaat on kiva käyttää kyläilyihin tai kutsumalla vieraita omaan kotiin, kun on kerrankin siihen aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 23:28

Perheen kanssa kotona laitamme hyvää ruokaa, ulkoillaan ja luetaan kirjoja. Poikani ystävät kokoontuvat meillä normaaliin tapaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 23:59

Jossain määrin kyllä mutta mitään sukukokousta ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 02:13

En minäkään sukukokouksia järjestä, mutta tapaamiset alkoivat jo tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 14:53

Lähin sukulainen taitaa olla 350km päässä joten ei ole.
Jos asiaa alkaa pohtimaan niin omia sukulaisiani en ole tavannut pitkään aikaan, että en edes kehtaa sitä tässä kertoa milloin viimeksi...