No niin, eipä kestänyt hyvin rakennettu seinäkään. Vain 2000 v vanha ja nyt on romahtanut! Mistä on kysymys?

Avainsanat: seinä romahti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.03.2010 - 22:55

Noup.
Luinpa huonosti, ei kai Pantheon sentään ole romahtanut? *tarkistaa*

Lisätty: 30.03.2010 - 22:59

Siis Roomassa kuitenkin, Neron Kultainen Palatsi.
www.onenewsnow.com/AP/Search...?id=956150
Tässä se lepää.
images.google.fi/imgres?imgu...s%3Disch:1

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.03.2010 - 23:00

Juu, kehnosti rakennettu, sanon ma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 23:42

Hirmuhallitsija kostaa vielä 2000 vuoden takaa,onneksi ei kukaan ollut alla...
Yks sisäkuvista näyttii aivan kuin Trajanuksen kauppahallin huoneista,sehän luetaan antiikin suurimpiin ihmeisiin,rauniot tietysti enää kalpea aavistus muinaisesta loistosta,samoilta ajoilta kuin Neron kultainen palatsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 23:51

Sateet edesauttoi Neron Domus Aurean seinän sortumaan. Roomakaan ei ole ikuinen?
yle.fi/uutiset/kulttuuri/201...origin=rss

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 06:43

Roomassa on romahtanut 2 000 vuotta vanha seinä. Se kuului aikanaan keisari Neron rakennuttamaan palatsiin Domus Aureaan.
yle.fi/uutiset/kulttuuri/201...72804.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 07:20

Uutiset kertoivat osan Domus Aurean kattoa romahtaneen. Keisari Nero rakennutti kyseisen huvilan Rooman palon jälkeen noin vuonna 64 jKr.
Keisari Nero on herättänyt monenlaisia mielipiteitä vuosisatojen aikana. Ohessa mukana yksi näkemys menneen ajan mahtimiehestä.

www.tiede.fi/arkisto/artikke...mp;vl=2006

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.03.2010 - 09:41

Ei kai mikään ihmisen rakentama voi olla iätöntä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 09:42

Harminpaikka,kun romahti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 15:53

Kiitos Ida vastaukseesi yhdyn, ei ihmisvoimin yksin saada mitään pysyvää aikaiseksi.
Mihin puukin kaatuu, siihen se maatuu. Tähän en ota sen enempää kommenttia, mutta
ei meillä ole pysyväistä majaa täällä, jotain kestävää, luulisin jokainen kaipaa sydämessään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 22:49

Tämä on vielä pientä siihen verrattuna, mitä on tulossa, kun Marsili tulivuoren seinämä romahtaa. Toivottavasti seinämä kestää vielä toukokuun alkuviikon, jolloin lähden katsastamaan mitä ikuisesta kaupungista on jäljellä.