Huomenta rakkaat napsulaiset ja oikein mukavaa päivän alkua. Millainen on päiväsi tänään?

Kategoriassa mikä vaan.

Avainsanat: sumuinen tiistai

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.03.2010 - 08:29

Huomenta vaan sinllekkin..Ihan mukavasti on aamu alkanut..Kahvit juotu ja SP-kautta lueskelin kuulumisia kaverilta..mikä piristi taas mukavasti.,,Puhelinkin tuossa alkoi pärisee..no mitäs muuta,kun työkeikkaa tarjottiin...kun on niin vaikea sanoa sanaa...Ei niin lupuduin ottaa 4:jän tunnin juppautus jutun tehtäväkseni...Tyttären Santtu koira on hoidossa...että tässä tulee lenkkeilykin sitten illansuussa...tuonne kurakeliin...Nyt on pistetäävä ulkovaatteet päälle ja lähdettävä..Olen tottunut,että näitä yllätys-aamuja tulee,kun joku on sairaana...ihan mukavia.. tykkään näistä...Itsekin iloinen koko päivän..kun auttaa toista ihmistä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.03.2010 - 07:33

Huomenta. Päivästä tulee toivon mukaan hyvä päivä vaikka säätilassa ei ainakaan näin aamusella ole paljon hurraamista. Maisema on harmaa, tihkusateinen. Lämpötila noin +2.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 07:37

Kiitos oikein mainiosti on alkanut ja lumet saa kyytiä vaikka onkin synkkä sää mutta sammehan muutaman aurinkoisen kevätpäivän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 07:41

Harmaa tihkuinen päivä tulossa, asioille pitäisi lähteä aamupäivällä, siirtyy huomiseen jos ei sade lopu. 2 KG jauhelihaa odottaa että lihapullia tekisin , pikkuihmisiä pääsiäisenä tulee ja on heidän herkkua muusin kera, pakasteeseen laitan ne tänään vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 07:59

Huomenna on Viking lotossa jaossa ennätyspotti 15 milj. €kua, tästä päivästä ei vielä tiedä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 08:02

Märkää,sateen sumuttama ilma. 2+ eiköhän pääsiäisenä jo kaunista.Muuten ok.
Tällähetkellä tulee taivaantäydeltä vettä ja räntää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 09:06

Hyvää huomenta sinullekkin,kahvit juotu puuro syöty ja lääkkeet nielty.Suihkuun menen ,päivällä kyläily keikka erään ystävän luokse.Maailma näyttää harmaalta ,mutta toivon sen kirkastuvan päivemmällä.Meillä aika hiljaista,kun on hiljainen viikko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 09:49

Herätty kello kuusi, jogurtin kautta lääkkeisiin, pesulle ja netille.
Onkin jo aamuvirkkuja paljon, olen tavallista myöhemmässä.
Pitäs lähteä tuonne räntäsateeseen katselemaan löydänkö joka kelin kenkiä
sellaisia, jotka sais lennossa jalkaan ja pitäisi jalat kuivana.
Hyvistä talvikengistä tulee entisiä tälläisillä loska keleillä.
Siskon vierailu iltapäivällä ja sitä tavallista jorinaa.
Eiköhän sen tämänkin päivän saa pakettiin jotenkin.
Niin se menee kuin Luoja on sen ajatellut.
Hyvää tiistaipäivää Sinulle Mariaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 09:51

kiitos kysymästä .. löin varpaani lahjakkaasti , jot se turvottaa .. taitaa olla hetki , jotta ei " korkokengissä".. mennä , mutta onhan nuo iki-ihanat crocksit joilla pääsee paikkaan, kuin paikkaan kulkemaan ... pientä säätöä on vielä kaappejen kanssa , siivoan ne nyt varmuuden vuoksi , jos sattuu , et tän pääsiäisen vietän komeros :)) ja ilmakin tälläinen normipäivä ..jot harmaata , mut iltapäiväl paistaa taas, jot ikkunoiden pesua ja uudet ihqut verhot ikkunaan .. joot pääsiäinen pääsee tulemaan puhtoiseen tupaan , kuhan vielä nuo matot isäntä viskaa lumihankeen ja pesee plaatiat , niin mikäs sit on olles :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 09:53

Hyvää huomenta ,päiväni kuluu appteekissa käyden ,apilapeliä pelaten ,suurin osa tietokoneeella 5-6 tuntia päivässä.On harmaa ja sateinen päivä,niin ei uloskaan viitsisi mennä. Suunnnitelen mitä laitan pääsiäiseksi ruokaa ja mitä teen pääsiäisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.03.2010 - 10:35

Oikein upeaa päivää kysyjälle.
Aamuni aloitin ennen kuutta todeten että harmaata on ja ulkona on lumikasat selvästi madaltuneet tuon jo kolmatta päivää kestäneen sateen ansiosta. Pientä siivousaskaretta olen harjoittanut ja juoruillut puhelimessa. Loppupäivästä en tiedä miten se menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 13:04

Kiitos kysymästä, ja hyvät päivät alut sinullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 15:30

kiireinen päivä niinkuin aina, on kuin sammakolla äkehen alla.
hyvää päivänjatkoa vaan myös sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 16:01

Huomenta päivää!Pyyhälsin ratikalla salsa-tunnille ja kävelin(n.1h) takas testaillen pyöräteiden kuivumista,mainiosti olivat kuivaneet,samalla aurinko pilkisteli pilvien takaa ja paistelee nyt jo reippaanlaisesti(siis iltapäivällä).Mukavaa tirstai-pivää sinullekin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 16:27

no eipä isompaa riemunaihetta, lämmintä parikymmentä astetta vähemmän ja lunta puoli metriä enemmän kuin eilenaamulla,

yöllä palailin kotia maailmalta, matkatavarat viellä jossain matkalla, tässä sitä vaan odotellaan josko ne kalsaritkin vielä palaisivat

onneksi tämä on vain pieni ja tilapäinen murhe, josko ne likaiset rytkyt ei kohtapuolin ilmaannu, käyn ostamassa vakuutuksen piikkiin uudet ja jatkan matkaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 16:30

Tuli poikettua tätini 80-vuotispäivää juhlistamassa :o)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2010 - 20:43

Päivä meni mukavasti pyykkiä pestessä, kissaa sylittäessä, syodessä, tiskatessa, telkkaria katsellessa ja netissä surffaillessa. Harmaa ja ankea ilmakaan ei vaikuttanut mielialaan.